Lage Rugpijn

Haha, vind het zelf beetje vage klachten die ook bij de mensies kunnen horen ;) 
maar inderdaad zo een verandering hoe het zich aankondigt is wel vreemd hè! Vooral als je al een tijdje bezig bent, roept dat vragen op.
ben jij er al uit of je vandaag gaat testen? 
Ik ben nog in dubio. Heb de vorige keer ook getest en een aantal uur erna kwam de menstruatie. Voelde mij toen zo dom Haha! Maar ach, wel weer een zekerheid erbij dan!
Denk dat ik tegen morgen ga testen als er niets doorbreekt.

Awel ik denk dat ik gewoon geduldig ga afwachten, hoe moeilijk het ook is. Maar zoals je zegt als je dan ineens ongesteld word dan voel je u beetje stom haha. 
Succes voor morgen en laat maar iets weten dan! Ik duim voor je ❤️

Btw, heb getest omdat ik het niet kon laten ( met de early testjes van de kruidvat) en was dus negatief. Heb wel geen ochtendurine gebruikt, maar ik denk niet dat het veel verschil zal geven? Nu maar wachten tot dinsdag als ik ongesteld word.. 

Ik ken dat ‘het niet kunnen inhouden’. Maar het kan echt wel uitmaken of je ochtendurine pakt of niet. Vooral als je voor de nod test. Heb je wel early testen gebruikt?
je kan ook bij hele vroege zwangerschap negatief testen, omdat je hcg dan niet hoog genoeg is. Een paar dagen laten kan die dan toch positief zijn. Al is het uitblijven van je menstruatie natuurlijk meestal de eerste ‘hint’.
we wachten nog even af! 

Ja heb de early test van de kruidvat genomen, 4 dagen voor de verwachte menstruatie. Maar idd, afwachten tot de menstruatie uitblijft. Al heb ik geen hoop meer voor deze ronde :/ 
Maar laten we positief blijven! En hoe zit het bij jou, morgen testen of ook afwachten?

Hey, hier ook een negatieve test helaas. Denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden.
Nog even wachten dus en anders de volgende ronde maar weer goed in de gaten houden! En hopelijk speelt os lichaam dan minder een spelletje!

Hoop stiekem dat onze menstruatie uitblijft en we te vroeg getest hebben ?
En inderdaad, op naar de volgende ronde dan! Heb je al last van menstruatie krampen,.. 

Haha, ja, hoop dat ook. Maar bij mij is het normaal gezien niet echt te vroeg. 
Heb nu inderdaad wat meer buikpijn en had ook al een paar druppels rood-bruinig spul, dus denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld word...
Volgende maand gaan we gewoon nog beter onze best doen, vooral rondom de vruchtbare dagen!
Hoe gaat het met jou nu?

Terug
Bovenaan