Lage Rugpijn

Hey Ano!
Wat fijn dat de suikertest goed was! Dat scheelt je weer prikken. Gaat het ook wat beter met de cravings nu? 

Hier is het inderdaad lekker weer. Door de weeks zit ik lekker saai op mijn werkplekje thuis en in het weekend gaan we nog wel eens naar buiten voor een wandelingetje of fietstochtje. En natuurlijk tochtjes naar de supermarkt, al lopen daar ook behoorlijk wat mensen rond die op mijn zenuwen werken. Sommige mensen zijn super extreem met de maatregelen en slaan er in door en sommige mensen zijn enorm dom en staan een cm van mij af om iets te pakken. Zucht. 

Ja, op zich is het snel gegaan, maar aan de andere kant ging het begin voor mij gevoel ook wel weer erg traag. Ben pas sinds de 20w echo ook echt goed aan het genieten. 

Én hoe staat het met je baby aankopen? Nog steeds uitgesteld of toch maar langzamerhand aan het doen? Ik denk dat de maatregelen nog wel even zullen blijven doorlopen..

Met de cravings gaat het wel de ene dag beter als de ander ahah. Soms zo een snoepmomentjes en soms totaal zin in niets. Heb jij ook al van die vreetbuien gehad ahah?
Wij hebben voor volgende week een pretecho ingepland, ben zo benieuwd! Kijk er enorm naar uit, het is ook weer al eventjes geleden dat ik de baby zag ahah. 
Oh ja dat snap ik, super frustrerend! Als ik naar de winkel ga draag ik ook handschoenen enal, en dan zie ik sommige mensen zo dichtbij komen staan of laten je niet echt door waardoor je zelf zo dicht bij hun moet staan.
Wat de maatregelen betreft zeggen ze hier dat alles weer stilaan opent 4 mei. Maar heb wel al een kinderwagen aangeschaft online ( was een duidelijke demo video erbij zodat je kan zien hoe die eruit ziet etc,..). Enkel met kleertjes ben ik nog oh zo geduldig ahah. Dat is dan ook het eerste wat ik ga doen als de winkels openen. Verder heb ik wel al een goed overzicht hoe en wat waar ik ga kopen dus valt wel mee.
Hoe zit het bij jou, heb je nog wat aangeschaft voor de kleine?

En nog vergeten bij te zetten: smeer je je ook in met een olie tegen striemen? Ik gebruik pure amandelolie van de apotheek en tot nu nog geen last van gelukkig. Hopelijk blijft het ook zo! Ahah

hoi Yres!
Ik zie dat men bericht precies verwijderd is ( of niet geplaatst is?) en enkel het laatste berichtje er nog op staat, ook die van jou zie ik er niet meer tussen staan ahah..
Wou eventjes horen of alles in orde is aan de overkant en hoe het met jou en de baby gaat
Fijn weekend nog!

Heyy Anoo! Wat gek dat er berichten zijn verwijderd! Ik weet niet eens hoe dat moet haha.
Hier alles goed! Wel wat meer last van mijn rug en bekken als ik te lang sta of een stuk heb gelopen. Hoe gaat het met jou? Wat gaat het ineens snel hè! 

Hoe was de pretecho nog? Liet de kleine man zich goed zien? En nu al kleertjes gekocht? ;) 
Heb jij alle benodigdheden al in huis? Soms zo lastig wat je nu echt nodig hebt en wat nu eigenlijk iets is dat je weinig gaat gebruiken! 
Mijn buik vergeet ik altijd in te smeren haha. Heel soms doe ik het. Heb van die Zwitsal mama balsem, maar ben nog steeds niet zo goed met geurtjes.
Heb jij nog last van kwaaltjes? 

Ja ik snap het ook niet ahah. 

En wat fijn te horen dat alles goed gaat. Hier beginnen wel wat klachtjes te komen. Opgezwollen voeten, buiten adem, .. en vooral die kilos die maar blijven opstapelen ahah. Hoever ben je precies al? 
En de pretecho was heel goed gegaan, zagen al een klein ventje met bolle wangetjes. Was wel heel schattig te zien haha. Jij nog echos gehad?

En ik heb wel al de belangerijke dingen aangeschaft. Ik mis enkel nog een parkje voor in de living en wat kleinigheden. Kleertjes heb ik echt wel al genoeg gehaald. Ben soms bang dat ik iets te zomerse kledij gekocht heb. Omdat het wel heel warm gaat worden. Wat moet jij nog allemaal halen? 
Vind het wel jammer dat ik nog geen kinderkamer heb kunnen maken, omdat als het zeker is we nog eerst gaan verhuizen, en dus de kinderkamer in het nieuwe huis wil inrichten.. maar hij slaapt sowieso in het begin bij mij dus dat scheelt wel. 

Ahhh lijkt me super leuk met die termijn het kleintje te zien! Wij hebben verder geen echo's meer ingepland, maar vind het ook wel goed zo. Zo lang dat buikje blijft groeien en de kleine blijft lekker bewegen is het prima! 

dat kleding shoppen is inderdaad wel lastig! Ik hoorde dat baby's zich ondanks warm weer soms niet goed warm kunnen houden, dus ik heb ook wel veel lange mouwen en broeken. En voor de eerste paar dagen wat boxpakjes. Verder ook wat korte mouwen en rompers dus er kan altijd wel iets luchtigers aan of een vestje uit ;) Maar heb ook wel veel kleertjes in huis. Ik zocht op marktplaats naar dingetjes die ik graag wilde kopen (boxpakjes van prenatal en noppies) en toen kwam ik een hele kledingset tegen. Kwam neer op €1/kledingstuk! Dus lekker duurzaam en genoeg in huis ;) De dingetjes die ik niet leuk vond ook weer doorverkocht op een paar dingen na, dus echt een aanrader! de baby kan er meestal maar een paar maandjes in, dus alles is meestal zo goed als nieuw :) 
De box (of park :p) hebben wij ook tweedehands van een kennis overgenomen. Het enige meubelstuk dat we nieuw hebben gekocht is de commode haha. Bedje, wipstoel, kinderwagen krijgen we van schoonfam die al kids hebben. En mijn moeder heeft ons de kinderstoel gegeven. Wat we nog verder moeten hebben weet ik nog niet zo goed. Billencreme en compressen enzo denk ik vooral! En jij? 

Ohja ik ben nu bijna 30 weken! Jij alweer 34 hè! Zo snel gaat de tijd ineens! Over 6 weken heb ik al verlof. Heeeerlijk! ;) 

Ja klopt. In het begin kunnen ze hun temperatuur nog niet goed regelen, dus zeker ook warmere kledij voorzien. Maar verder heb ik ook genoeg van bijde. Moest het echt warm worden heb ik ook wat luchtige kledij voorzien. Eens ze ouder zijn zal kleertjes shoppen makelijker gaan ahah. In begin is het nog allmaal zoeken!
En fijn dat je bijna alles van familie kon overnemen! Bespaart enorm veel geld. Wij hebben dus dit allemaal al: kinderbedje voor naast mijn bed, wipstoel, kinderwagen, eetstoel en mixxer ( natuurlijk voor als die wat ouder zijn ahah), camera dus babyfoon, badje met alle toebehorde dingen erbij en de box dan. Wij moeten enkel nog voor later dan een slaapkamer voorzien maar dat wil ik pas doen als we verhuizen. En voor nu enkel dan nog een commode hale voor als verzorgingstafeltje. Ga je jou box inrichten of wat simpeler houden? Ik heb zo een sluier besteld en ben benieuwd hoe het gaat staan. Een babynestje krijg ik als geschenk. Misschien een beetje kitchig maar vond het wel schattig ahah. Wij willen wel nog een draagzak kopen. Verder hebben we ook nog kleinigheden zoals een autospiegel, heel veel hydrofiele doekjes en washandjes,etc,.. 

Zalig, je zal net verlof hebben met het goeie weer ahah. Ben je al stilaan je koffer aan maken of nog tijd zat ahah. Ik moet er nog aan beginnen!

Terug
Bovenaan