lange cyclus???

A

Anoniem

Guest
dag meiden,

allereerst wil ik iedereen die deze ronde zwanger is geworden enorm feliciteren!!!
geweldig voor jullie zeg!!

ik heb een vraag, ik hoop dat iemand zich hierin herkent.
ik heb vanaf dat ik gestopt ben met de pil een gemiddelde cyclus van 32 dagen.
nu had mijn laatste cyclus 37 dagen, die daarvoor 31 en die daarvoor weer 37 dagen.
ik zit nu op dag 28 en ik heb nog steeds geen eisprong gesignaleerd. ik ben nl aan het tempen en ik heb elke ochtend weer rond de 36.9. (bij een eisprong heb ik 37.2)
ik snap het dus niet helemaal. vorige ronde had ik op dag 30 pas mijn eisprong en had ik dag 37 mijn ongi al. beetje snel dus.
is dit wel normaal???
ik weet het niet meer....
ik kan er geen pijl op trekken.

ik hoop dat er iemand reageren kan.

Hoi Sandra,
maak je maar niet te ongerust hoor. Je zit qua lengte van de cyclussen vrij goed.
En wanneer je een eisprong hebt, kan erg verschillen.
Lees op www.zwangerschapspagina.nl onder zwanger worden het artikel "we vrijen"al jaren verkeerd" maar eens. Ik denk dat je daar veel aan kunt hebben.
Heel veel succes.
Groetjes V.

Hey hoi,

Als ik jou was had ik wel contact opgenomen met de ha hoor.
Weet niet hoelang je al met de pil gestopt bent?
Maar zo onbregelmatig is niet zo goed en wel iets om je zorgen over te maken!
Tenminste,als je langer dan een half jaar met de pil gestopt bent.

ALs je een lange cyclus hebt van langer dan 6 weken en dus 42 dagen is ,wordt de kans steeds groter dat je helemaal geen eisprong hebt.

En ik kan het weten,ben onregelmatig en loop al bij de gyn!

Maar kan ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent,maar het kan nooit kwaad om contact op te nemen met de ha,vind ik en ben blij dat ik het destijds heb gedaan!!

Succes!

Groetjes Jacqueline

hoi sandra

Ik herken je verhaal...heb namelijk precies hetzelfde. Ik loop alleen al bij de gyno. 47 dagen zijn al versteken en nog niet ongi. Daarvoor heb ik al een keer 29 35 37 etc gehad.
Gewoon heel onregelmatig. Nu heb ik een medicijn gekrgen waardoor ik een kunstmatige menstruatie krijg en op de 3e dag daarvan moet bloedprikken. Zodat ze kunnen nakijken hoe het zit met mijn hormonen.

Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan zodat je een verwijzing kan krijgen.
Alleen hoe lang ben je gestopt met de pil??

groetjes

fijn dat jullie gereageerd hebben, ik ben sinds begin sept 2005 gestopt met de pil dat is nu dus 8 maanden.
hoe lang waren jullie gestopt met de pil dan toen je naar de huisarts ging??
ik twijfel eigenlijk of ik wel moet gaan.

gr sandra

hoi veerle.

ik heb dat stuk wat jij zei gelezen, maar ik kan wel zeggen dat wij toch wel 2 a 3 keer per week klussen. of ik nou wel in mijn vruchtbare tijd zit of niet. dus daar zou het toch niet aan moeten liggen dacht ik???

gr sandra

Hoi Moon,
Lijkt me niet. In dat artikel stond toch ook dat de eisprong heel verschillend kan komen. Want dat was waar ik op doelde.
Omdat je al in september gestopt bent met de pil, zou ik toch inderdaad (zoals hierboven al gezegd werd) contact opnemen met de huisarts.
Het kan best zijn dat er niks aan de hand is, maar dan weet je dat tenminste zeker.
Heel veel succes.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan