lange cyclus???

ik heb nu mijn laatste cylcus ingevoerd. maar hoe laten zij nou zien wanneer mijn eisprong was?

en houd jij dan ook precies bij hoe jouw afscheiding is?
want daar vragen ze wel om. maar dat heb ik eigenlijk nog nooit bijgehouden en ik heb ook nooit bijgehouden wanneer wij gesext hebben.
toch wel 2 a3 keer in de week.

gr sandra

Als er een rooie kruis in schema staat is dat de dag dat FF denkt dat je eisprong was.
Ik houd afscheiding wel in de gaten maar deze ronde was het een beetje onduidelijk.
En hoe ziet je kaartje eruit?

groetjes Jacq

ze geven aan dat ik nog geen eisprong gehad heb, mijn kaartje bedoel je dan dat gele schema??
mijn temp is bijna de hele maand constant geweest met af en toe 0,1 hoger of lager. ik kon zelf ook al geen duidelijke eisprong ontdekken.
als ik nu inderdaad ongi wordt dan ga ik volgende week maar naar de huisarts.
het zet tot nu toe nog niet echt door, had net heel klein beetje heel licht rood erbij bij afvegen(sorry).

gr sandra

nou de site doet weer raar zeg. moet alles 10 keer aanklikken voor hij pas reageert!!!!

hoi jacqueline, hoe is het bij jou? hebben de rode duivels zich al laten zien?? ik hoop het niet voor jou.
ik ga op voor de volgende ronde, mijn ongi heeft vandaag doorgezet. helaas.... ik baal stevig, wordt er zo moedeloos van. hoe lang gaat het nog duren??
ben benieuwd hoelang ik deze keer ongi ben, vorige keer was dat maar 1 dag. ik heb dus deze maand geen eisprong kunnen signaleren. dus ik denk dat als mijn ongi over is ik toch maar eens de huisarts ga bellen voor advies.
Ik vind het wel leuk om zo met iemand je ervaringen en je ups en downs te delen.
we zitten toch zo'n beetje in hetzelfde schuitje.

tot horens, groetjes sandra

@#^&**^$$&))_% irritant forum!!!

Sjee wat balen dat je ongi bent geworden.
Ik had ook van die die lichte menstruaties toen ik geen eisprong had.
Schijnt ermee te maken hebben.
Ik zou echt ff de ha bellen!!!

Mijn temp is nog steeds hoog,sinds 3 dagen nu.
Zit dus gewoon op mijn ongi te wachten aangezien we rond eisprong(als die is geweest) niet hebben gevreeën.

Nou ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat!!
Laat het ff weten.
Als je de ha belt moet je ook erbij vermelden dat je heel weinig bloedverlies hebt tijdens menstruatie en geen tempverhoging natuurlijk.

groetjes Jacq

hoi jacqueline,

ik ga zeker de huisarts bellen volgende week, je hoort nog wat hij te zeggen had.
wanneer ga je testen?? hoelang ga je wachten?
ik blijf voor je duimen hoor!!!

gr sandra

Hoi hoi,

Hoe is het met je menstruatie? weer zo weinig?

Ow ik ga niet testen hoor......weet het zeker dat ik ongi word.
Weet alleen nog niet wanneer.
Ik dacht zelf 2 Mei eisprong gehad te hebben, maar dat komt niet overheen met mijn temp.
En op 5 mei was mijn temp nog laag en daarna werd ie hoger,dus zal rond die tijd wel eisprong gehad hebben maar toen hebben we niet gesext.

Dusseh....ongi word ik zeker.
Maar dat vind ik ook niet zo erg,want wist al dat het deze ronde niks zou worden aangezien het zo lang duurde.
Hopelijk gaat het de volgende ronde sneller met de verhoogde dosis clomid.

Nou ik wacht op nieuws van je wat de ha betreft.
En je moet echt doordrammen hoor als hij je niet wil doorsturen of er niks aan wil doen. ECHT DOEN!!!

Groetjes Jacq

Terug
Bovenaan