Lange eerste cyclus

Spannend Dionne en aaadeebee!! Ik duim voor jullie! Mijn cyclys wordt ook wat langer denk ik zit nu op dag 21 en nog geen vruchtbare dagen gehad als ik het goed heb! Spannend
 
Hoi Dionne hoe is het met je? Was wel benieuwd. Ik zit inmiddels op dag 34... Benieuwd waar het heen gaat! Hoop niet weer 90 dagen...
 
Hey san, met mij gaat het goed! Ben nu als het goed is 6 weken zwanger. Heb vrij weinig symptomen, alleen af en toe krampen en steken in mn buik. Waar ik me dan wel meteen weer zorgen maak. Ik heb maandag eerste echo bij de gyn, heeeel spannend.

Hoop dat jouw cyclus wat korter is, weet hoe vervelend dat is. Heb je al een gevoel van eisprong gehad of menstruatie? Hoe is het verder met je?
 
Wauw! Gefeliciteerd, wat een fijn nieuws! Spannend je eerste echo! Heel veel plezier

Ik denk dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit want had vanmorgen veel slijm en gister meende ik ook al meer te herkennen. Dus als het klopt dan wordt ik over 14 dagen ongesteld en is mijn cyclus sowieso korter dan 90! Hoop het. Maar moet zeggen ik ben er op het moment veel minder mee bezig dan in het begin. Ben me echt aan het focussen op leuke dingen etc en dat werkt wel! We wachten het gewoon af en dan zien we wel!
 
ja, zeker spannend.

Dat doe je goed, niet te veel ermee bezig zijn. Stress kan een hoop invloed hebben. Hoop wel dat het bij jullie ook snel raak is
 
Terug
Bovenaan