Lange eerste cyclus

'Leuke' topic! Ik lees met jullie mee. 14 maart heb ik de laatste pil genomen..ik ben benieuwd wanneer ik me eerste menstruatie krijg. Onbewust is je koppies er toch best veel mee bezig. Als je eenmaal de keuze hebt gemaakt ervaar ik dat je het ook zo snel mogelijk wilt.

Groetjes
 
Spannend marianne, je hersens laten je gekke dingen voelen in je lichaam, haha.

Als je iets echt graag wilt, wil je het ook meteen.

ik loop bij de gynaecoloog om zwanger te worden, maar sommige vriendinnen weten dat.. En als ik dan zeg dat ik baal dat het zo lang duurt, dan zeggen zij: ah johh je bent nog jongggg.. Het heb alle tijd! Dan denk ik; ja ik stop toch niet met de pil omdat ik nog jong ben en graag nog 3 jaar wil wachten.. Vervelend hahah

heb je al enig gevoel of iets van menstruatie?

hoe gaat het met de rest?
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>
 
Komt helemaal goed Marianne! Het kan even duren maar dat wilt niet zeggen dat er iets aan de hand is. Ik wacht ook geduldig en ongeduldig haha op mijn volgende menstruatie over een paar weken. Hier dus alles goed dionne, tweede ronde is van start en ik blijf positief denken! Hoe gaat het met jou?
 
Spannend, san23, tweede ronde.. Hoop voor jou dat je cyclus wat korter is deze maand.
<p style="text-align: left;">Met mij gaat het ook goed. Vorige week dinsdag pregnyl gehad om mn eisprong te helpen. Heb er best last van gehad, maar nu niet meer. Dus ik wacht nu (on)geduldig af.</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>
 
Hoop het ook, of raak klussen! Mijn vriend is er ook steeds meer mee bezig om optijd te klussen dus dat is fijn. Samen er mee bezig zijn is beter denk ik. Wij Vrouwen zijn er sowieso dag in dag uit mee bezig vind ik.

hoelang ben je nu bezig? Vanwaar de pregnyl?
 
Haha ja, het is toch prettiger als je er samen veel mee bezig bent. Maar ik denk ook dat wij vrouwen er nog meer mee bezig zijn. Ik voel van alles in mn buik, haha.

Ik had eerst clomid op cyclus dag 3 tot 7, daardoor er 2 eitjes gaan groeien. Die waren ook al best groot maar ik ze "sprongen" niet. Dus kreeg ik pregnyl om te te laten springen.

Dus nu is het wachten
 
Hoelang moet je nu afwachten? Ze kunnen je dus ook precies vertellen wanneer je moet vrijen zal maar zeggen? Ben benieuwd wat mijn cyclus doet nu.. Vind het allemaal best spannend.
 
Terug
Bovenaan