Lange weg naar iui

Oh jeetje Irene dat duurt echt lang dan. Ik zit bij nij geertgen. Ik rij er een uur en kwartier op maar heb dat er zeker voor over. In het ziekenhuis werd ik zo als een nummer gezien. Daardoor ben ik al zo lang bezig nu nog geen jaar hier maar al meer bereikt dan in de afgelopen 3 jaar. 

Ik heb dus echt even zooooo'n ontzettend baalmoment, maar ergens wist ik het al wel... nu gaat mijn ziekenhuis pas weer 2 juni opstarten, terwijl ze de vorige maand zei dat dat per 11 mei was :-(

Ik snap dat je dan baalt. Vervelend hoor, geven ze hier een rede voor? Hoe valt die datum met je cyclus kun je dan direct starten of moet je dan nog lang wachten voor je cyclus begint?
Ik ben vorige week gestart met de hormonen en sinds maandag 2e hormoon erbij. Ik voel me al 2 dagen beroerd van de hoeveelheid. Heel misselijk mega hoofdpijn. Moet zondag terug op controle ben heel benieuwd of het ook iets doet met mn eitjes ipv alleen mij ziek maken. Als het goed groeid vind ik t goed anders gaan ze ophogen. Pff nog meer. Even doorbijten hoop dat ik maar 1x dit hoef te doen. Dat er genoeg eitjes groeien waarvan er 1 terugplaatsing een zwangerschap word en dus maar 1 punctie nodig is 

@helpmijdewinterdoor, ze gaven als reden op dat er voorafgaand aan een iui teveel echo's moeten plaatsvinden (op dag 3, daarna vanaf dag 9 of 10 weer bij mij), en dat zorgt ervoor dat de druk in/op het ziekenhuis weer te groot wordt. 
Snap het aan de ene kant ook heus wel hoor, maar vindt het wel vervelend dat ze me op 24 april konden vertellen dat het per 11 mei weer open ging en dan bel je deze week in de veronderstelling/hoop dat ze dus ook echt open zijn en dan hoor je opeens dat het 2 juni is. Ik baalde gewoon omdat dat dan nog zo lang duurt voordat de iui ook echt plaatsvindt. Ik word als het goed is rond 10/11 juni ongesteld, dus dan is de iui pas echt eind juni. 

Ik hoop dat het resultaat zondag goed is en dat al dat misselijk zijn en hoofdpijn hebben het waard is. 

Jeetje ik snap het niet zo goed. Ik heb ook veel contact momenten. Alsof dat vanaf juni niet erg zou zijn. Wat ze bij ons wel doen is heel beperkt afspraken maken. Zodat er niet teveel in de wachtkamer zitten. Ook mag er niemand met me mee naar afspraken ook geen partner.

Bij de iui gebruikte ik enkel 37.5 gonal f nu 137.5 gonal f en een spuit citrocide. Vooral de citrocide doet veel pijn. Nu onderweg naar de controle afspraak. Ben heel benieuwd.

Terug
Bovenaan