Lange weg naar iui

Pff ik baal echt verschrikkelijk. Heb alweer bruinverlies wat betekent dat ik ongesteld ga worden. Ik ga dan wel naar het ziekenhuis bellen maar denk dat ze ook niets kunnen vertellen over wanneer het weer gaat beginnen. We zouden een evaluatie hebben na deze ronde en dan wilden we eigenlijk het liefst verder met ivf. In 2020 weer geen kindje voor ons dus ?

Jeetje heftig lapjes. Ik heb net ziekenhuis gebeld. Ze kon niet zeggen wanneer het wel doorging "want ze volgen Rutte". Heb wel vrijdag een evaluatiegesprek staan. We willen eigenlijk aangeven dat we door willen voor ivf maar weet niet of ze het daar mee eens is. Ben benieuwd wat ze allemaal bespreken tijdens zo'n evaluatiegesprek

Hee meiden
Weten jullie al wanneer het traject weer opgestart kan worden. Ik lees net bij onze kliniek vanaf 28 april weer voor iui en KI en vanaf 6 mei voor ivf en icsi. Ik heb de afgelopen tijd dagelijks op de site gekeken ben zo blij hopelijk loopt mn cyclus een beetje normaal deze maand en kan ik ook direct starten.

Schijnbaar gaat mijn kliniek volgende maand weer open voor behandelingen zonder hormonale ondersteuning. Volgende week zouden ze meer nieuws op de website zetten.

Ik begreep vorige week van mijn ziekenhuis dat ze weer vanaf 11 mei gaan opstarten, lijkt nog een lange tijd te duren, maar dat is net hopelijk gunstig voor mij. 

Fijn om te lezen dat de meeste klinieken weer zo langzaamaan beginnen met behandelen 

Mijn kliniek gaat woensdag open. Ben net ongesteld geworden en kan meteen woensdag terecht. Eindelijk de eerste keer dat mn cyclus mee werkt in 2 jaar tijd! Nu gaan we dus voor de ivf. Woensdag uitgangsecho en dan starten met hormonen 

Hoe is het bij jullie

Waar zit jij helpmijdewinter door? Ik heb vanmorgen gebeld ivm menstruatie. Ging nog niet door, voorlopig niet zei ze. Als het weer wordt opgestart is het ook nog niet zeker of het doorgaat want ze behandelen dan een Max aantal per week. 

Zit er echt doorheen. Ik denk dat het in mijn ziekenhuis nog wel tot na de zomer gaat duren voor het weer volledig wordt opgestart.. heb al naar fertiliteitsklinieken gekeken maar de meesten die zijn gestart zitten te ver weg. 

Superfijn! Zit het eens een keer (een soort van) mee. Succes woensdag!
@Irene, balen dat het bij jou nog weer langer duurt. Ik had afgelopen dinsdag een positieve ovulatietest en donderdag opeens heel veel rekbaar slijm, daarvoor heb ik dat lang niet altijd, dus volgende week donderdag (denk ik) kan ik bellen. Als het ziekenhuis belooft wat ze de vorige keer vertelden, gaan ze dus volgende week maandag weer open. Hopen dat ze dit niet wijzigen. Zag ook dat Zwolle fertiliteitscentrum weer op start.

Terug
Bovenaan