Laten jullie je baby wel eens alleen thuis???

Hoi hoi,

Nooit, het enige is dat ik met onze hondjes via onze voortuin naar een grasveld direkt naast ons huis ga, kan haar door het zijraam zelfs in de gaten houden in de box, dit duurt dan hooguit 5minuten. Tussen de middag gaan mijn ouders uitgebreid met de hondjes lopen, met mooi weer gaan we mee (incl.onze dochter uiteraard!).

groetjes,

xx Roos xx

Nee hoor! Ik durf haar zelfs niet bij een oppas te laten, dus laat staan helemaal alleen!

Groetjes, Marisa

Hoi. Ik moet de jongste ook wel eens wakker maken om zijn broer naar de psz te brengen maar ik zou hem nooit alleen thuis laten hoor!! Brr, ik ril al bij de gedachten alleen aan wat er zou kunnen gebeuren..

Ik laat mijn dochter wel eens alleen thuis ik het 2 rottweilers en laat ze altijd 1 voor 1 uit dus er is altijd 1 in huis.
Mijn man zit in het leger en ben vaak alleen dor de weeks dus hoe moet ik dat anders oe we wonen ook wat acheraf.
Ik heb er in het begin wel moeite mee gehd hoor maar als ze slapt merkt ze dat toch niet als ik weg ben.

groetjes patricia

Ja ook ik laat Eva weleens alleen thuis mijn man werkt veel en   dan moet ik de hond uitlaten. Als het lekker weer is dan neem ik haar mee en lopen we lekker lang. Bij slecht weer snel de regenjas aan en dan even naar het veld (hoog uit 10 min) vind de hond trouwens niet leuk. Maar goed wat moet je anders vind het trouwens nooit leuk hoor.

Liefs Linda

Ja ik laat mijn dochter weleens alleen thuis. Maar alleen als ze in de box ligt te slapen. Om dan even gauw de hond uit te laten.Maar ga dan niet te ver.( als ze niet saapt gaat de hond de tuin in.
verder heb ik het een keer gedaan naar de srv boer. Die stond voor de deur. En anders moest ik voor een dingetje naar de supermarkt.

Hoi Marloes en de rest,

Nee ik laat Roy nooit alleen thuis, ook om het enge
idee dat er altijd wat kan gebeuren. En dat zou ik mezelf
NOOIT vergeven. Het is inderdaad wel eens lastig, ik kwam
er wel eens achter dat ik geen brood meer in huis had en ik moest het halen. Toch hem maar wakker gemaakt en meegenomen (nam hij me ook niet in dank af trouwens) maar voor mijn gevoel moest ik dit doen en niet hem laten liggen.

Hoi,

Jeetje Bianca wat een verhaal!!!
Ik laat Lucas nooit alleen thuis. Maar Lucas heeft geen oudere broer of zus die naar school moet, want dat lijkt me soms lastig met slaaptijden.
Maar soms moet je je kindje eenmaal wakker maken. Als ik moet werken dan moet ik Lucas ook wakker maken om naar het kdv te gaan. Gelukkig heeft Lucas daar geen problemen mee. Hij is dan altijd vrolijk

Groetjes

Terug
Bovenaan