Laten jullie je baby wel eens alleen thuis???

Dat wil van god verhaal vind ik verschrikkelijk. Lekker makkelijk ook, hoef je nergens verantwoording voor te nemen! Bah!

Ik laat mijn dochter (3 maanden) bijna dagelijks wel even alleen thuis, maar dan is het voor even (even boodschappen aan de overkant of brieven posten of vuilniszakken wegbrengen naar de ondergrondse vuilbak).
Ze slaapt overdag zowat de hele tijd en vind het niet fijn om dan meegenomen te worden (doe ik alleen als het niet anders kan). Het winkelcentrum zit aan de overkant van de straat en als ik daar heen moet voor boodschappen, dan laat ik haar thuis. Ik laat haar niet alleen als ze wakker is. Ja natuurlijk kan er wat gebeuren, maar je kan als je je kind meeneemt ook wat gebeuren, aangereden worden ofzo. Dat is mijn mening.
Als ik weg moet met de auto neem ik haar wel altijd mee, want dan duurt het lang voordat ik thuis ben. Ik vind dat sommige mensen wel heel paniekerig doen hoor.

quote: Twiki reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2007 17:51:06'));

. Ik vind dat sommige mensen wel heel paniekerig doen hoor.

Ieder zijn mening Twiki.
Ik vind ook dat je die moet respecteren.

Groetjes Debby.

Natuurlijk respecteer ik dat ook, maar krijg bij sommige reacties hier duidelijk het gevoel dat sommigen denken dat je enorme risico's neemt als je je kind even thuis laat. Waarom mag ik mijn mening daarover dan niet uiten?

Terug
Bovenaan