Laten jullie je kindje weleens heel even alleen thuis?

hallo allemaal

ook ik zal eens reageren...zit heel de week al mee te lezen..
ik moet zeggen dat een aantal dames zeggen nooit laat ik mijn   kind alleen nou makkelijk gezegt dan gedaan hoor. ja met een kind is dat inderdaad makkelijk gezegt...
maar ik moeder van 4 kids moet naar school om de kids te halen en te brengen en als milan dan lekker ligt te slapen laat ik hem dus lekker liggen RRR...
ik ga hem dus zeker niet waker maken zo krijg ie nooit een ritme...
ik ga dus geen boodschappen doen of zo want dan gaat ie wel mee en anders doet man lief de boodschappen...

Maar ik krijg van sommige dames wel het idee dat als je je kind eens alleen thuis laat dat je gelijk een slechte moeder ben...nou dat ben ik dus niet ik doe gewoon wat het beste is voor mijn kind...

groetjes mandy

Ik vind het een heel moeilijk punt, ik heb twee kids die al op school zitten dus elke dag vier keer heen en weer en ja dan gebeurt het dikwijls dat jordi net ligt te slapen. De school zit niet op loop afstand dus ik kan hem niet in de kinderwagen laten slapen, ik maak hem dan altijd maar wakker en neem hem zeker mee, ik ben veelste bang voor brand of voor het geval ik zelf een ongeluk krijg onderweg naar huis en dan ligt hij daar maar, of voor een inbraak. Bij een oud collega van mij is dit gebeurt, hij bracht ff snel zijn oudere kinderen naar school en de kleine lag lekker in zijn bed te slapen. Toen hij terug kwam was er ingebroken, gelukkig lag de kleine nog gewoon te slapen maar het zal je gebeuren, dat hij ook weg is. IK MOET ER NIET AAN DENKEN. HOE ZIELIG IK HET OOK VIND OM HEM UIT ZIJN SLAAP TE HALEN, IK NEEM HEM MEE. Heel soms kan ik de babyphone ff bij de buurvrouw zetten maar zelfs dat vind ik niet prettig.

groetjes linda

Terug
Bovenaan