quote: Irene1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 14:46:07&apos😉);
Hoi Antoinette,
Ik ben 28, bijna 29 en zwanger van ons eerste kindje.
Ik denk dat leeftijd niet heel veel zegt, er komt gewoon een moment in je leven dat je eraan toe bent. Ik was heel graag al eerder moeder geworden, maar ik had nog niet de juiste vent gevonden. Nu ben ik bijna drie jaar samen met mijn vriend. We hebben eerst nog gewacht totdat we een huisje hadden. Samenloop van omstandigheden zorgde er dus voor dat we er uiteindelijk half oktober aan toe waren om te gaan proberen zwanger te worden. Wij hebben ontzettend geboft hoor, tweede ronde was het gelijk raak.
Het is wel zo dat hoe ouder je wordt hoe minder makkelijk het zou gaan. Maar ik geloof dat je vanaf je 20e al begint 'af te takelen' wat betreft vruchtbaarheid. Je moet dus wel vroeg beginnen wil je op je vruchtbaarst zijn.
Ik hoor van meer vrouwen: als ik het vooraf geweten had dan.... Maar ja, je weet niet vooraf hoe lang het duurt, hoe het gaat, hoe je je voelt en hoe het verder loopt in je leven.
Kortom: als jullie eraan toe zijn lekker proberen! Mooie leeftijd toch 29 !
Groetjes, Irene
Dank je wel voor je berichtje, succes met je zwangerschap. Ik was er ook idd nog niet eerder aan toe.
groetjes,
Antoinette