leentje ben je hier?

ja, nu zie ik je reactie wel... pff rotforum.

we hebben het wiegje van m'n ouders gekregen.. erg leuk!!

wij hebben een geweldig hemelvaartsweekend gehad, wat een lekker weer zeg!!

pinksterweekend, niet veel bijzonders gedaan, beetje om het huis, vandaag gaan we naar een zwembad, had gehoopt op lekker weer, maar dat zit er niet in helaas.

ik ga ook weer stoppen, alle spul even inpakken.

liefs, leentje

Hoi leentje,

Wat een .....forum is dit toch...

oh ik baal nu zo want ik had echt een heel lang verhaal getypt en was het ineens helemaal kwijt!!

AARCHH!!

Sorry, maar ik was vooral heel benieuwd naar hoe het nu met je gaat en met je zwangerschap.
En of je al weet of je een jongen of een meisje krijgt?
Of mag ik dat niet weten?

Hoe gaat het met Nick, alweer bij het buro geweest?
Ik vandaag met Maaike:
ze weegt 13,4 kilo en is bijna 88 cm

ik spreek je snel weer, heb nu geen zin meer om te typen want ik ben boos om al die tekst.

liefs mamajb

hoi mamajb,

ben nog niet weer bij het cb geweest, zou een brief krijgen, maar deze niet gehad. Ben wel heel benieuwd hoe groot/ zwaar nick nu is..

met mij en mijn zwangerschap gaat het prima, voel de kleine erg goed bewegen, de hele dag door.. we zijn druk bezig met de babykamer en die is nu zo goed als af... gelukkig, want moet zeggen dat ik toch al wel een beetje nesteldrang krijg haha
ben nu 25 weken en 4 dagen, tijd gaat ontzettend snel. Voor ik het weet heb ik vakantie en daarna ook al bijna m'n verlof. Heb er ontzettend veel zin in, maar zie ook wel een beetje tegen de bevalling op, helemaal als iedereen zegt dat het toch wel te hopen is dat het niet zo gaat als bij nick... pff verder kan ik me redelijk kalm houden en heb ik zelf zoiets dat ik het wel zie en er toch niks aan kan doen.
we weten niet of het een jongen of een meisje wordt, na veel nadenken hierover, toch maar besloten het niet te willen weten. Moet zeggen dat ik soms toch wel ontzettend nieuwsgierig ben, maar nog even afwachten dus..
anders had je het rustig mogen weten hoor ;-)

het is echt een kl*ten forum he... zo jammer eigenlijk.. nou ja wat doe je er aan.

Hoe gaat het bij jullie? met maaike verder en met jarno? is de rust enigszins teruggekeerd of zit je nog middenin onderzoeken ed.?

Met nick gaat het super, kan nu ook boom zeggen en laatst zei hij baby... zo schattig!! hij klimt overal op, wil van alles proberen en heeft ontzettend veel energie..
het eten gaat iets minder, warme eten gaat prima, maar brood is hij echt niet dol op. ben blij als hij een half broodje op eet... probeer er niet teveel aandacht op te leggen, maar das toch lastiger dan ik had gedacht, wil zo graag dat hij goed eet.. nou ja verhongeren doet hij niet..

liefs, leentje

Hee Leentje,

je tekst is gelukkig wel overgekomen maar het is en blijft een slecht forum.
We kunnen eventueel ook met elkaar mailen.

Wel spannend dat jullie het niet weten, dan is het dus een hele verassing, knap hoor!
Ohhh ik kan niet wachten hoor.....heb je nu al foto's van je buik gemaakt?
Ik kan me je zorgen over de bevalling helemaal voorstellen want daar had ik ook last van. Nu weet je immers wat je zo ongeveer te wachten staat maar één ding staat wel vast: elke bevalling is anders.

Ik plaats de tekst even hoor

Terug
Bovenaan