leentje ben je hier?

Hoi Leentje,

Echt genieten van het mooie weer hé....

Wat gaat het toch snel meid, 17 weken alweer...tjonge....maar gelukkig dus niet meer misselijk....dat scheelt. Alleen gaat het dan nog veel sneller omdat je dan nog meer geniet.

Wij zijn op het moment druk met onze nieuwe aanwinst. We hebben vorige week een 2e hands sta/caravan gekocht. Dat wilden we al heel lang weer maar het kwam maar niet op ons pad.
Tot vorige week....daar stond hij...op marktplaats....zonder foto zelfs maar nét die ene waar wij steeds bij hebben staan te kijken op de camping bij mijn ouders.
Gelukkig zonder foto, anders was hij allang weg geweest. Hij stond er net twee dagen op maar de stacaravans gaan snel nu in deze tijd.
We hebben hem voor een prikkie kunnen kopen, een echt buitenkansje.
Nu dus nog opknappen en de tuin aanleggen.

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan met pasen?
Wij zijn dus op de camping geweest...nog niet geslapen hoor maar voornamelijk poetsen en ook nog achter Maaike aanvangen. Poeh, dat is een weglopertje hoor.
Ze liggen nu uitgeteld in bed, nog een paar nachtjes slapen en dan gaan we op vakantie naar Zeeland met mijn ouders.

Nou, heb verder niet zoveel te melden dus ik ga lekker op de bank zitten niksdoen.

see you

hoi mamajb

ja tijd gaat echt snel he?! 19 mei alweer de 20 weken echo, vandaag het hartje even mogen beluisteren, echt gaaf weer. Was toch best een beetje bang dat het niet goed zou zijn of zo, terwijl ik hem (of haar) nu steeds vaker iets voel bewegen... toch lekker even die bevestiging

Zeg wat gaaf!! wat een geluk ook dat jullie die stacaravan voor een prikkie hebben kunnen kopen! goede tijd ook, met het weer van het paasweekend is het heerlijk om weekendjes weg te gaan.
succes met opknappen en de tuin...
is de camping een beetje bij jullie in de buurt? en dus op dezelfde camping als je ouders?

Wij hebben vooral genoten van het buiten zijn en het mooie weer met pasen...
we hadden zwembad opgezet en daar heerlijk ingezeten met z'n drieen.. verder een beetje in de zandbak met nick, heb heerlijk gelezen als nick op bed zat, veel bbq'en en lekker buiten eten... vond het een heerlijk weekend.
normaal gesproken werk ik vaak met pasen, maar dit keer had ik geluk.. hoef alleen met koninginnedag (morgen dus) en 5 mei, dat zijn voor mij dan alweer de feestdagen dit jaar aangezien ik met kerst en oud en nieuw nog thuis ben... een heerlijk vooruitzicht.
Morgen maar lekker met de bewoners de stad in denk ik, even terrasje zoeken, wat vervelend dan toch werken ;-)

fijn weekend!!!

liefs, leentje

Hoi Leen,

Ik had een paar dagen geleden wel gereageerd op jouw berichtje maar deze is niet geplaatst zie ik net.....mmm vreemd.

In ieder geval hebben wij het mooi gehad op vakantie. We hadden prachtig weer en de kinderen hebben zich goed vermaakt. Het nadeel was soms de wind die aan zee soms flink aanwakkerde waardoor kleine Maaike soms werd gezandstraald.
Ook een nadeel was dat ik ineens van de ene op de andere dag snipverkouden was met een bijna keelonsteking. Echt lekker was dat niet, maar dat krijg je als je als moeder ineens niets meer hoeft.

Ik heb mijn laptop kapot, hij start niet eens meer op. Er blijkt een of andere kaart niet meer leesbaar te zijn. Ik moet nog even op zoek naar iemand die er verstand van heeft.

Alles goed met jou verder?
Alweer bijna op de helft hé...tjonge jonge.....het gaat supersnel!
Oh, de andere leidster van Maaike is ook zwanger, zij is nu 20 weken. Iedereen om mij heen is ineens zwanger. Bij ons in het dorp lijkt het zich te verspreiden als een soort virus hahaha!

Bij mij slaan de babykriebels soms ook ineens weer toe. Het komt soms ineens heel heftig naar boven.

Die stacaravan staat inderdaad bij mijn ouders op de camping. Heel gezellig dus...wij overlopen elkaar niet hoor.

Hoe gaat het met Nick?
Maaike begint nu steeds meer te praten en ze klimt me overal op. Vanmiddag haalde ik Jarno van school op en klom ze zo bovenop het klimrek..en snel ook!

Nou ik spreek je snel weer....doe het rustig aan met die warme dagen en tot snel
liefs mamajb

hoi,

nou ben de 20 weken gepasseerd... pff wat gaat dat snel zeg!! we zijn afgelopen weekend bezig geweest met behangen van de toekomstige kamer van nick, erg leuk geworden!! zijn nieuwe kast staat er al in... nog wat laatste dingetjes en dan zijn we klaar.

met nick gaat het prima, probeert iets meer te praten, maar het is toch nog vooral bah en boh... en papa en mama natuurlijk..
maar we hebben een boekje waarin een plaatje van een pompoen staat en de laatste dagen wijst hij dat aan en zeg popoe.. zo schattig. Wij maar oefenen met opa en oma en straks zegt hij nog eerder pompoen haha
verder zegt hij nu tegen de hond mak (heet max)..
Nick is een ontzettend lief jochie al zeg ik het zelf, kan zonder problemen overal mee naar toe, knuffelt s avonds lekker met ons op de bank, vind alles leuk en wil papa continu mee helpen.. Vind het echt steeds leuker worden, had niet verwacht zo te genieten van die kleine dingen.. ben helemaal verliefd op m'n kleine vent..

nou en nu genoeg gezwijmel, tuurlijk is hij ook wel eens driftig hoor en heb ik geen flauw idee meer wat ik er mee moet, maar over het algemeen... :)

pff dat Maaike bovenop het klimrek zat, even slikken denk ik.. maaike vond het natuurlijk helemaal geweldig.

ik voel me helemaal prima, kan alleen wel merken dat een tweede zwangerschap toch wel iets zwaarder is, maar klaag niet hoor...
as donderdag al de 20 weken echo, vind het zo ontzettend spannend!! hoop ook echt zo van harte dat alles goed is met de kleine!

hadden jullie trouwens een wieg voor maaike (en jarno)? wij hadden dat niet bij nick, hij sliep vanaf het begin op zijn eigen kamer, maar wil nu toch eigenlijk toch wel dat de baby bij ons op de kamer slaapt.. maar vind de wiegjes nog wel best prijzig voor die paar maanden dat ze er in liggen..
nou ja even kijken dan nog maar.
heb soms ineens het gevoel dat we nog zo veel moeten en ik toch echt al op de helft ben... nu al nesteldrang? hihi..

hoe gaat het trouwens met jou? keelontsteking over?
hoe gaat het met jarno?

liefs, leentje

Hey Leentje,
Ik moest even zoeken maar ik heb ons toch weer gevonden. Wat een lastig forum, steeds die veranderingen..
Als je het makkelijker vind om een nieuw onderwerp te openen dan mag dat ook hoor.

Dus je hebt donderdag de echo....spannend!
Laat je me nog even weten hoe het is gegaan?
Kan me helemaal voorstellen dat je ineens het gevoel hebt dat het snel gaat, dat had ik ook met Maaike. Omdat ik toen veel langer heb gewacht met het kamertje en alle dingen regelen.
Maar toen ik over de helft kwam, kreeg ik het ineens te pakken. Lijstjes maken en zo hahaha!

Wat fijn dat jullie Nick zo lekker makkelijk is, schattig die eerste woordjes he?
Maaike is ook lekker makkelijk.
Vandaag klom ze bovenop de tafel voor bananen. Ze is helemaal dol van bananen.
Vandaag heeft ze twee bordjes spinazie opgegeten die lekkerbek.
Ze wil alles zelf doen en ze eet ook al best heel netjes. Wel lachen hoor zoals ze dan aan tafel zit te eten.
Gisteren beurde ze onder het eten haar kontje op en liet een scheetje....begon ze toch te lachen!
Wij natuurlijk ook inclusief Jarno.
Ik ben ook helemaal verliefd zoals je wel kunt lezen.

Oh Maaike´s woordjes zijn
huis
nanja (ranja)
uit
papa en mama
appa (opa)
peen (speen)
pop
op

Wij hebben nooit een wieg gehad, we hadden de eeste dagen het ledikantje bij ons op de kamer staan. Een wieg heb ik altijd leuk gevonden maar ze liggen er maar een paar weken in, vooral als je al een groot kind krijgt.

Met mij gaat het gelukkig weer goed. Ik heb deze rest van de week vrij. Aanstaande donderdag gaan we met zn tweeen naar de camping om eindelijk eens spijkers met koppen te slaan.
Dan kunnen we er dit weekend een keertje slapen als het even lukt.

nou, ik spreek je snel weer.
en vergeet niet te genieten he?

liefs mamajb

nou heb je weer gevonden hoor, wat een rot forum dit zeg...

de 20 weken echo hebben we inmiddels gehad en alles was goed!! wij helemaal blij natuurlijk...

heb ook al een lijstje met dingen die nog moeten gebeuren, haha, voor m'n gevoel moet alles af en wel graag NU hahaha
heb ook zo'n ontzettend veel zin als de kleine er is, geniet nu ook met volle teugen hoor, met name omdat ook deze erg druk is en veel voel bewegen..

wij hebben een wiegje gekregen, dus deze staat inmiddels al wel bij ons op de kamer..
hoop op een klein kindje hihi

maaike kan al best veel woordjes zeggen.. en ook al zo goed zelf eten, nick doet ontzettend z'n best, maar toch beland er meer naast dan in zijn mond. Ach ja alles op z'n tijd dan maar..

nou reageer later meer, ga nu inderdaad lekker genieten van m'n vrije weekend!!

liefs, leentje

Hoi leentje,

Even snel want mijn computer heeft kuren...

wat leuk dat jullie een wiegje gekregen hebben zeg!
Van wie heb je hem gekregen?

Heb je een mooi hemelvaartsweekend gehad?
Wat doe je met dit pinksterweekend?

Wij hebben met hemelvaart op de camping gezeten. We hebben echt genoten van het mooie weer...

nou ik spreek je snel weer.....liefs mamajb

Terug
Bovenaan