leentje ben je hier?

je verhaal is toch geplaatst...

ja dat pakje stond hem echt geweldig.!!!
ik moest wel even lachen hoe je dat omschrijft..
"Mocht dat niet zo zijn dan kom ik vast nog wel bekenden tegen aan de andere kant."
daar heb je vast wel gelijk in haha..
wel fijn dat je schoonfamilie dat ook accepteert, anders kun je van die vervelende dingen krijgen..

doet jarno het verder goed op school? kan me wel voorstellen dat het voor jarno rustiger is als hij niet zo heen en weer hoeft..

ik moet as dinsdag weer naar het bureau, de laatste keer was hij 6565 en 65 cm, ben benieuwd hoe "zwaar" hij nu is, zal nog niet zoveel zijn als maaike denk ik, zij groeit goed!! leuk!

dat ik de fruithapjes zelf maak is meer omdat ze op het bureau zeiden dat ik dat beter kon doen omdat nick last heeft van zijn darmen, dus dan doen we dat maar he! ach ja even een appel schillen, staafmixer erbij en klaar, wat dat betreft....
wat krijgt maaike allemaal aan hapjes? (appel, peer etc etc?)

gefeliciteerd alvast!! hij word 4?
heel veel plezier!! leuke cadeaus krijgt hij, zal hij vast wel blij mee zijn.

dan hoop ik ook voor je dat je het ritme snel weer te pakken hebt! nog drie weken, tja dat klinkt kort, maar had nog wel graag 3 weken vrij gewild... zo is er altijd wat he? toen mijn verlof er bijna op zat dacht ik ook van nog maar 3 weken, maar nu... ach ja voor je het weet; zomervakantie!

nou ik stop er ook weer mee...
nick is de laatste tijd fanatiek op zijn buik aan het rollen, maar terug weet hij nog niet, nu ligt hij ook weer opzijn buik en is er zat van... zal hem wel weer even omrollen

groetjes leentje

Hoi Leentje,

Het heeft even geduurd maar we zijn dan ook behoorlijk druk geweest. Jarno heeft zijn vierde verjaardag gevierd en dan was erg leuk!
Hij was echt blij met zijn kado's en vooral met zijn spelcomputertje....die vond hij het mooist.
Het gaat goed op school en het overblijven ging ook goed. Maar ik denk wel dat ik hem tot aan de zomervakantie halve dagen naar school laat gaan. Hij trekt het gewoon nog niet. Na de zomervakantie proberen we het wel op te bouwen.

Maaike krijgt de frutapura hapjes met gemengd fruit of appel en banaan. Zomerfruit, eigenlijk gewoon alle soorten voor kindjes vanaf 4 maanden. Ze krijgt nu soms ook een beetje diksap aangelengd met water voor kindjes vanaf vier maanden.
Ik vind het zo zielig als wij zitten te eten en ze zit zo te kijken naar wat wij allemaal in de mond stoppen. Heeft Nick dat ook?

Hoe ging het met Nick op het bureau, gaat het goed met hem??
Ik wist niet dat er trouwens verschil zat tussen zelfgemaakte hapjes of die van frutapura. Volgens mij is frutapura precies hetzelfde als zelfgemaakt.
Er is niets aan toegevoegd staat erop...

Ik moet al bijna weer werken, zit me er geestelijk op voor te bereiden.
Ach, volgende week hoef ik maar 1 dag. Die week erop hoef ik maar 1,5 dag ivm hemelvaart....zo kom ik de tijd wel door hahaha!

Ohhh ik moet je wat vertellen.....we gaan toch voor een derde kindje.
Niemand mag dit verder weten want het is groot geheim.
We denken erover om volgend jaar juni te stoppen met anticonceptie en ervoor te gaan.
Het lijkt ons allebei heel leuk, nog een kindje erbij....
Als het aan mijn man ligt beginnen we dit jaar al maar ik wil nog even een jaartje wachten en zien hoe Maaike zich ontwikkelt en ook moet ik nog een beetje ontzwangeren....negen maanden op en negen maanden af.

Ik vind het nu alweer spannend!

ik spreek je snel weer..

liefs mamajb

whaahaa wat leuk!!! toch nog voor een derde kindje!!! echt leuk!!
toch nog een keer zwanger, geweldig! spannend ook inderdaad!

ik weet ook niet of dat verschil maakt, zelfgemaakt of potje, maar goed tis niet zoveel werk, dus maak zelf wel. Als hij naar de oma's / opa's gaat dan geeft ik gewoon een potje mee hoor! zo precies kijk ik dan ook weer niet! Maar met zijn darmen gaat het nu goed, dus ben wel een beetje voorzichtig, wil niet dat hij er weer last van krijgt.

Met nick gaat het prima, was niet zo heel veel gegroeid in vergelijking met anders, 300 gram. is nu 6860 en 66 cm. Nog prima...
hij krijgt nu 's morgens fruit, 's middags groente en de laatste fles is een papfles. Hij slaapt er heerlijk van. Eerder was het echt huilen als hij 's avonds moe was, maar nu gaat hij om 20:00 naar bed, brabbelt nog even tegen een knuffel en gaat dan heerlijk slapen. Fijn!
Nick kijkt inderdaad ons ook het eten van ons bord, maar ook als we wat drinken, hij vind het allemaal vreselijk interessant en wil alles zelf ook wel hebben, leuk om te zien, maar idd soms ook wel zielig omdat hij dat natuurlijk nog niet mag.

dat scheelt nog weer, je kunt rustig beginnen. Maar... je bent dan toch weer op je werk, dus gevoel is dan wel anders denk ik. Ach ja alles went weer toch? succes in ieder geval, zal misschien niet makkelijk voor je zijn om maaike weg te brengen?
ben inmiddels al weer twee maanden aan het werk, klinkt kort, maar voor mijn gevoel ben ik al weer een eeuwigheid aan het werk. Ga trouwens ook minder werken, werk nu 26 uur, ga dan naar 21 uur. Dat betekend in de praktijd 2 keer door de weeks werken (1 week 3 keer) en om het weekend een weekenddag. en nu is het 3 keer per week en 1 week 4 keer. Is me gewoon te veel, helemaal omdat er altijd wel een vergadering, cursus oid tussen komt.

wat mooi dat de verjaardag en de cadeaus geslaagd waren. 4 al weer, een hele leeftijd!!
mooi ook dat het op school zo goed gaat. Kun je gewoon zelf beslissen wanneer hij hele dagen gaat? dat is wel mooi dan, kun je echt kijken wat voor jarno het beste is.

ik had het al gezegd, maar vind het echt hartstikke leuk voor jullie dat jullie volgend jaar voor een derde gaan! Bij mij kriebelt het soms nu al, maar wil eerst me echt kunnen richten op nick, tijd gaat al zo snel, maar dat er bij ons een tweede komt staat, mocht het allemaal lukken natuurlijk, wel vast!

nou geniet nog even van je laatste week verlof!!

liefs, leentje

Hoi Leentje!

Leuk gehad met koninginnedag?
Mijn man heeft op de vrijmarkt gestaan in Eibergen en hij heeft goed verkocht. Normaal vind hij daar niets aan maar hij moest wel een keer, zoveel rommel hadden wij op zolder. Hij had ook nog veel modelauto's van zijn verzameling ferrari's, die spaarde hij vroeger maar hij deed er niets meer mee. Nu heeft hij ze bijna allemaal al verkocht. Achteraf vondt hij het best leuk om op de rommelmarkt te staan. Hij stond er samen met zijn broer.

Leuk he, dat wij toch voor een derde gaan!
Ik ben er zelf ook erg blij mee want voor mijn gevoel zijn we nog niet compleet. Het liefst wil ik er vier maar dat krijg ik denk ik niet voor elkaar. Het is nu eigenlijk al druk, twee kleine kinderen, laat staan vier!
Ik hoop dat het ons lukt, ik ben dan natuurlijk wel 33 jaar...
Maarja sommige vrouwen van 40 lukt het ook nog dus waarom zal het ons niet meer lukken?

Fijn dat Nick het allemaal zo goed doet. Het scheelt ook zoveel als je kindje goed slaapt...Dat merk ik nu aan den lijve. Jarno was een ontzettend slechte slaper, zo slecht dat ik er bijna aan onderdoor ging en mijn man en ik vaak ruzie hadden. We hadden allebei gewoon rust nodig en die kregen we niet.
Maaike slaapt geweldig goed, ze gaat om 19.00 - 19.30 uur naar bed en wordt om 06.30 uur ongeveer wakker. Heerlijk hoor.
Jarno slaapt nu trouwens beter hoor, hij kan nu wel de hele nacht doorslapen, als hij tenminste niet verkouden of ziek is.
Wel is hij meestal vóór Maaike al wakker.

Donderdag moet ik werken....ach het zal wel loslopen denk ik.

Ik spreek je snel weer.....leuk trouwens dat jij ook alweer de kriebels hebt voor een tweede. Maar ik kan me voorstellen dat je nog even wilt wachten, eerst maar even genieten van deze kleine knul. Ik wil ook eerst genieten van Maaike hoor.

liefs mamajb

hoi mamajb,

hoe was je eerste werkdag? vond je het moeilijk om maaike weg te brengen, of is het je toch meegevallen?

met konninginnedag hebben wij de plaatselijke rommelmarkten afgelopen, vond het wel erg leuk moet ik zeggen! gewoon om even een dagje helemaal met zijn drietjes te hebben, meestal komt er toch iets anders tussen. Nu konden we lekker trots met de wandelwagen lopen, heerlijk!!

ja ben ook erg blij dat nick zo goed slaapt, hij is wel eens wakker 's nachts, jammert dan een beetje, maar houd niet uit zichzelf op. Ga er dan even heen om hem de speen te geven, krijg dan een dikke smile en meneer slaapt weer heerlijk verder. Ik ook moet ik zeggen, heb dan gelukkig geen moeite om weer in slaap te vallen, dus gaat prima zo.
nick slaapt verder ongeveer dezelfde tijden, gaat om 19:30/20:00 slapen en is 's morgens om 6:30 wakker, brabbelt dan heerlijk tegen van alles en nog wat en kan dat dan rustig nog een poos volhouden, Krijgt tegen 7:30 weer een fles. Lekker hoor....

tja inderdaad eerst even genieten, vind het zo leuk allemaal, helemaal nu je reactie krijgt, super!! geniet echt met volle teugen. Heb mijn eigen ritme te pakken, krijg wat meer slaap, heb weer meer zin aan andere dingen (buiten spelen met nick om :) ) en het werken gaat ook goed. Kan niet beter zou ik zeggen, ben echt intens gelukkig zo!
klinkt allemaal wel heel erg rooskleurig en denk er echt niet ieder moment zo over, maar dat gevoel overheerst wel...

nou ik hoop dat je eerste werkdag meegevallen is, spreek je snel weer

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Fijn om te lezen dat je zo goed in je vel zit, dat is heel wat waard hoor!
Over gelukkig gesproken, zo voel ik mij ook!
Ik ben ook erg gelukkig met mijn gezin en alles eromheen.
Dat geluk maakt mij aan de andere kant ook wel heel kwetsbaar want vaak denk ik dan: als het maar allemaal goed blijft gaan.

Maaike wegbrengen hoef ik gelukkig niet, dat doet mijn man maar die eerste ochtend dat ik naar mijn werk ging, had ik het wel even moeilijk.
Toen ik eenmaal op mijn werk was, ging het weer als vanouds. Die vrouw die mijn werk had overgenomen is overspannen in de ziektewet dus ik kwam als geroepen. Ze waren allemaal ook blij dat ik terug was.
Een collega die in januari is bevallen en die vóór mij alweer begonnen was had voor mij een leuk bakje met bloemen meegenomen zodat ik aan een vrolijk bureau zou zitten, lief he?

Wat heb je gekregen voor moederdag??

Ik ben erg verwend met zelfgemaakte hartjes en bloemen, parfum en een ontbijt op bed...heerlijk en was het maar altijd moederdag!

Nou Maaike huilt, die wou vanmorgen geen fles want ze is verkouden. Misschien wil ze nu een fles.

Spreek je snel weer!

liefs mamajb

Terug
Bovenaan