whaahaa wat leuk!!! toch nog voor een derde kindje!!! echt leuk!!
toch nog een keer zwanger, geweldig! spannend ook inderdaad!
ik weet ook niet of dat verschil maakt, zelfgemaakt of potje, maar goed tis niet zoveel werk, dus maak zelf wel. Als hij naar de oma's / opa's gaat dan geeft ik gewoon een potje mee hoor! zo precies kijk ik dan ook weer niet! Maar met zijn darmen gaat het nu goed, dus ben wel een beetje voorzichtig, wil niet dat hij er weer last van krijgt.
Met nick gaat het prima, was niet zo heel veel gegroeid in vergelijking met anders, 300 gram. is nu 6860 en 66 cm. Nog prima...
hij krijgt nu 's morgens fruit, 's middags groente en de laatste fles is een papfles. Hij slaapt er heerlijk van. Eerder was het echt huilen als hij 's avonds moe was, maar nu gaat hij om 20:00 naar bed, brabbelt nog even tegen een knuffel en gaat dan heerlijk slapen. Fijn!
Nick kijkt inderdaad ons ook het eten van ons bord, maar ook als we wat drinken, hij vind het allemaal vreselijk interessant en wil alles zelf ook wel hebben, leuk om te zien, maar idd soms ook wel zielig omdat hij dat natuurlijk nog niet mag.
dat scheelt nog weer, je kunt rustig beginnen. Maar... je bent dan toch weer op je werk, dus gevoel is dan wel anders denk ik. Ach ja alles went weer toch? succes in ieder geval, zal misschien niet makkelijk voor je zijn om maaike weg te brengen?
ben inmiddels al weer twee maanden aan het werk, klinkt kort, maar voor mijn gevoel ben ik al weer een eeuwigheid aan het werk. Ga trouwens ook minder werken, werk nu 26 uur, ga dan naar 21 uur. Dat betekend in de praktijd 2 keer door de weeks werken (1 week 3 keer) en om het weekend een weekenddag. en nu is het 3 keer per week en 1 week 4 keer. Is me gewoon te veel, helemaal omdat er altijd wel een vergadering, cursus oid tussen komt.
wat mooi dat de verjaardag en de cadeaus geslaagd waren. 4 al weer, een hele leeftijd!!
mooi ook dat het op school zo goed gaat. Kun je gewoon zelf beslissen wanneer hij hele dagen gaat? dat is wel mooi dan, kun je echt kijken wat voor jarno het beste is.
ik had het al gezegd, maar vind het echt hartstikke leuk voor jullie dat jullie volgend jaar voor een derde gaan! Bij mij kriebelt het soms nu al, maar wil eerst me echt kunnen richten op nick, tijd gaat al zo snel, maar dat er bij ons een tweede komt staat, mocht het allemaal lukken natuurlijk, wel vast!
nou geniet nog even van je laatste week verlof!!
liefs, leentje