hoi mamajb,
hoe was je eerste werkdag? vond je het moeilijk om maaike weg te brengen, of is het je toch meegevallen?
met konninginnedag hebben wij de plaatselijke rommelmarkten afgelopen, vond het wel erg leuk moet ik zeggen! gewoon om even een dagje helemaal met zijn drietjes te hebben, meestal komt er toch iets anders tussen. Nu konden we lekker trots met de wandelwagen lopen, heerlijk!!
ja ben ook erg blij dat nick zo goed slaapt, hij is wel eens wakker 's nachts, jammert dan een beetje, maar houd niet uit zichzelf op. Ga er dan even heen om hem de speen te geven, krijg dan een dikke smile en meneer slaapt weer heerlijk verder. Ik ook moet ik zeggen, heb dan gelukkig geen moeite om weer in slaap te vallen, dus gaat prima zo.
nick slaapt verder ongeveer dezelfde tijden, gaat om 19:30/20:00 slapen en is 's morgens om 6:30 wakker, brabbelt dan heerlijk tegen van alles en nog wat en kan dat dan rustig nog een poos volhouden, Krijgt tegen 7:30 weer een fles. Lekker hoor....
tja inderdaad eerst even genieten, vind het zo leuk allemaal, helemaal nu je reactie krijgt, super!! geniet echt met volle teugen. Heb mijn eigen ritme te pakken, krijg wat meer slaap, heb weer meer zin aan andere dingen (buiten spelen met nick om
) en het werken gaat ook goed. Kan niet beter zou ik zeggen, ben echt intens gelukkig zo!
klinkt allemaal wel heel erg rooskleurig en denk er echt niet ieder moment zo over, maar dat gevoel overheerst wel...
nou ik hoop dat je eerste werkdag meegevallen is, spreek je snel weer
liefs, leentje