Dames,
Ik moet even een slag om de arm houden, afgelopen maandag in de oma/moeder van goede vrienden overleden. Nu is de crematie op vrijdag om 13:00, er komen maar heel weinig mensen en het valt dus nog al op als ik er niet bij ben. Nu zit ik wel met Tess, ik heb vrijdag vrij gevraagt van de creche, moest de week ervoor op maandag werken (dus een ruildag) die moet dus ook mee naar de crematie en dat vind ik toch een stuk minder. Een klein kind hoord niet op zo'n verdrietige plaats, zeker omdat het geen echte familie is (deze vrouw wilde altijd onze oma zijn toen mijn opa en oma op vlak na elkaar heen gingen). Ze kan ook geen seconde stil zitten en haar kwek houden. Dus tja..... dilema...
Er is ook nog iets anders, een van mijn Britse collega's heeft afgelopen maandag een zeer ernstig ongeluk gehad en ligt nu in coma in het AMC, hij wordt vandaag geopereerd en dan weten we iets meer over hoe zijn otekomst zal zijn, als hij er al een heeft. Mijn baas is nu met vakantie en ik heb de leiding dus het is een beetje mijn probleem. Nu komt de baas vandaag terug om de familie bij te staan (baas is ook Brit, en spreek Nederlands, dus de perfecte man om te vertalen).
Jullie kunnen vast begrijpen dat ik het nog niet rond heb in mijn hoofd. Wat moet ik doen, het is zo leuk om al die kindjes te zien, maar aan de andere kant ben ik er met mijn hoofd ook niet bij. Ik laat het jullie weten.
Groetjes Nanda