LET OP !! wijziging grote FORUMDAG.. (INFO)

Oei Nanda.. dat klinkt niet best. Voor mij een heel makkelijke keuze; familie en vrienden gaan vóór een forumdag, al helemaal in dit soort situaties!
Ik wens je veel sterkte met alles..

Lisenka,

Wat ongelooflijk balen!!  Je had het toch al vroegtijdig aangevraagd? Wat een streek zeg..
Wie weet zijn de wonderen de wereld niet uit, dus misschien ben je er vrijdag alsnog bij.

Esmé mv Kay

Hey Nanda
Zoals Esme zegt, gaan bij mij ook familie en vrienden voor op een forumdag.
Ik wil je wel heel veel sterkte wensen.

En Lisenka.
Zeg maar tegen je baas dat je dat mij niet kan aandoen.
Je moet gewoon komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan bezwijkt hij onmiddelijk hahaha ik weet niet poitief hoor.hahaha

Liefs Ilse

Nanda: balen maar ja, familie gaat toch echt voor hoor!

Lisenka: Geef je baas zijn mailadres eens? Dan sturen wij hem allemaal een protestmailtje! Misschien dat dat helpt?

Groetjes van Cissy

Hoi Meiden,

Gister voor ik naar het ziekenhuis ging heb ik de knoop door gehakt, ik kom helaas niet naar de forumdag, het was geen moeilijke beslissing, eigenlijk was dit wat ik altijd al wilde (sinds maandag toen alles even helemaal mis ging). Op dit moment zit ik er goed door heen, wees gerust ik sla me er wel doorheen. Met mijn collega is het nog steeds niet best en het was niet fijn om hem daar zo als een plantje in het ziekenhuis te zien liggen. Morgen ben ik dus eerst naar een begravenis en daarna nog naar het AMC om er te zijn voor de familie.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, heel veel plezier vrijdag.

Liefs Nanda

De volgende mama's gaan mee;

-  Marieke 79
- mama van Dean
- Ilse76
- Thomenator
- Phira
- Saskia79
- Natasja1981
- Fennie
- Demi36
- Wondernetje
- Marloes1979
- Annem
- Daan Roos Linde
- Fonske
- Marcia
- Maesther
- Toulouse
- Paulinebert (misschien)
- Evelien77
- Dani1974
- Skitje
- Collega van Esmé
- Esmeeke

--------------------------       +

-  23 mama's                   TOTAAL

Nou mama,s.. Nog enkele uren en dan is het zo ver,..
Laat het nog snel even weten als je mee gaat!!

Wij gaan helaas niet mee. We zitten het weekend in Cochem met vrienden en we vertrekken op vrijdag.

Veel plezier en wat zal het een gekrioel van kindjes zijn in Ballorig! Wel graag foto's dames!

Liefs Jeske

Terug
Bovenaan