A Anoniem Guest sep 24, 2007 #66 Jippie!!!! Ik heb vrij kunnen krijgen!!! Wij komen ook vrijdag!! Dikke kus en tot vrijdag, Renée en Evelien
Jippie!!!! Ik heb vrij kunnen krijgen!!! Wij komen ook vrijdag!! Dikke kus en tot vrijdag, Renée en Evelien
A Anoniem Guest sep 24, 2007 #67 De volgende mama's gaan mee; - Marieke 79 - mama van Dean - Ilse76 - Thomenator - Phira - Nands_76 - Saskia79 - Natasja1981 - Fennie - Demi36 - Wondernetje - Marloes1979 - Annem - Daan Roos Linde - Lisenka - Fonske - Marcia - Maesther - Toulouse - Paulinebert (misschien) - Evelien77 - Esmeeke -------------------------- + - 22 mama's TOTAAL Wie gaat er nog meer mee???.. Laat het dan even weten!
De volgende mama's gaan mee; - Marieke 79 - mama van Dean - Ilse76 - Thomenator - Phira - Nands_76 - Saskia79 - Natasja1981 - Fennie - Demi36 - Wondernetje - Marloes1979 - Annem - Daan Roos Linde - Lisenka - Fonske - Marcia - Maesther - Toulouse - Paulinebert (misschien) - Evelien77 - Esmeeke -------------------------- + - 22 mama's TOTAAL Wie gaat er nog meer mee???.. Laat het dan even weten!
A Anoniem Guest sep 24, 2007 #68 Ik las op de website van Ballorig dat ivm wegwerkzaamheden Ballorig Weena te bereiken is via de borden P2. ...ter info
Ik las op de website van Ballorig dat ivm wegwerkzaamheden Ballorig Weena te bereiken is via de borden P2. ...ter info
A Anoniem Guest sep 24, 2007 #69 Toulouse,.. jij bent goed bezig! Alweer! hahaha.. We twijfelen nog of we voor de fun met de trein gaan, maar anders bedankt voor de tip!.. Esmé mv Kay
Toulouse,.. jij bent goed bezig! Alweer! hahaha.. We twijfelen nog of we voor de fun met de trein gaan, maar anders bedankt voor de tip!.. Esmé mv Kay
A Anoniem Guest sep 24, 2007 #70 Ik zit er steeds meer aan te denken om met de trein te gaan. @ Nanda, ik laat op tijd weten of ik wel of niet van je aanbod gebruik wil maken. Groetjes, Marieke
Ik zit er steeds meer aan te denken om met de trein te gaan. @ Nanda, ik laat op tijd weten of ik wel of niet van je aanbod gebruik wil maken. Groetjes, Marieke
A Anoniem Guest sep 25, 2007 #71 Als het goed is kun je Daniëlle (Dani1974) er ook bij zetten. P.s. Daniëlle (DaanRoosLinde) en ik gaan sowieso met de trein. Groetjes Fonske.
Als het goed is kun je Daniëlle (Dani1974) er ook bij zetten. P.s. Daniëlle (DaanRoosLinde) en ik gaan sowieso met de trein. Groetjes Fonske.