@anoniem Ja nog steeds.
@Jessievdb ik hoop dat er gewoon eentje groeit! Laat maar weten hoe je follikelmeting ging!
Ik zit in een soort van 4e ronde met Letrozol. Ik had eerst een dosis van 2,5 mg en dat deed echt helemaal niks. Toen met behulp van provera een nieuwe ronde begonnen met letrozol 5 mg. Dat leek aan te slaan want ik had twee eitjes van 18 en 16 mm. Een week later bloed geprikt en ik had een goede eisprong. Helaas was het niet raak en ben ik ruim twee weken later ongesteld geworden. Heel erg balen, maar daarna was ik weer vol goede moed begonnen met letrozol 5 mg, maar op cyclusdag 5 ipv cyclusdag 3 omdat het de vorige keer te goed werkte (en de arts hoopte dat er geen twee eitjes zouden groeien, maar 1). Vandaag op cyclusdag 13 een follikelmeting gehad en het heeft bijna niks gedaan! Ik was zo intens verdrietig! Hoezo heeft het nu niet gewerkt? Maar mijn arts kwam met een oplossing. Ik moest nieuwe letrozol pillen halen en vandaag beginnen met een dosis van 7,5 mg voor 5 dagen (dus doen alsof vandaag mijn cyclusdag 3 is). Ik had zo’n dunne baarmoederslijmvlies (3,5 mm) dus provera had geen zin en ze had niet het idee dat eitje die ze wel vond vandaag van 10 mm niet ging groeien en dat er geen menstruatie op gang ging komen omdat er niks af te stoten viel. Dus ik ging weer aan nieuwe cyclus beginnen… Afgelopen vrijdag had ik een follikel meting echo (dag 12) en letrozol 7,5 mg heeft zijn werk gedaan! Yeah! Ik heb 1 ei van 21,5 mm die op springen staat en nog eentje van 15 mm. En eindelijk een lekker dik bms van 9mm. De arts had ons al verteld het gezellig te gaan maken dit weekend 😉. Dat hebben we gedaan en nu is het afwachten 🙂.