Letrozole ovulatie-inductie

Hoi karolien.
Jammer dat je nog niets ziet. Maar het is nog vroeg in je cyclus wie weet zien ze de volgende keer meer. Het kan ook nog aan je dosis liggen misschien is die nog niet hoog genoeg. Spannend hoor. Laat maar weten hoe je volgende echo is. Fingers crossed.

Ik mag morgen bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad.

Goeiemidag,
Deze morgen terug geweest voor FM nu op CD13 en waar maandag op dag 10 nog niets te zien was vandaag follikel va 12-13 mm en BMS van 7mm. Dat is veelbelovend. 
Omdat mijn vriend zondag terug vetrtrekt voor zijn werk hoopte ik op een eisprong dit weekend. Nu zit dat er wss niet in met een follikel van 13 op donderdag en moet ik ovulatietesten doen en hopen dat we kunnen rekken tot volgende donderdag tot mijn vriend terug is maar dat lijkt heel onwaarschijnlijk want dan zou mijn Follikel al rond de 26 zijn als hij 2mm per dag groeit. 
Nu ik terug thuis ben en reken en tel bedenk ik opeens als mijn follikel nu zo snel blijft groeien als de afgelopen dagen ik mss zaterdag al op 18mm zal zitten en als ik dan een pregnylspuit zet springt mijn ei ten laatste zondagnacht en als we zaterdagavond voor hij zondag vertrekt betrekking hebben zit er toch een kans in dat eitje bevrucht raakt? Of zie ik dit verkeerd. 
Ik werk in het ziekenhuis en zie morgen de gynaecologe. Ik vraag het haar toch eens of dit zou kunnen want anders is deze maand al de moeite weer voor niets geweest. 
Nu dus maar duimen dat mijn follikel lekker snel groeit 

Terug
Bovenaan