Letrozole ovulatie-inductie

Hoi snoepie.
Het is zeker spannend. Hoop het voor je. Laat je het weten. Ben je ook bezig voor de eerste?
Ja ik heb ook pcos eind april is dit geconstateerd bij mij. Jaren lang de pil geslikt, hiermee gestopt vanwege onze kinderwens. Vanwege uitblijven menstruatie werd ik doorgestuurd. 
Door provera nu eindelijk weer een bloeding gehad. Half februari was de laatste keer. Vind het erg spannend allemaal.
(Gebruikersnaam heb ik veranderd Gebruiker10098641)

Hi MariskavAdG, 
Ja thanks! Ik laat het zeker weten. Ik ben inderdaad bezig voor de eerste. We zijn al twee jaar bezig maar echt pas 4 maanden via medische molen. Nu hopen dat het ooit gaat lukken. Ik heb nu al wat hele lichte krampjes, dus wellicht toch dat mijn menstruatie doorkomt. Ik heb echt geen idee, want ik ken mijn lichaam niet zo goed wat dat betreft (al 2.5 jaar niet ongesteld geweest door de PCOS).
Nou heel spannend! Ik ben heel erg benieuwd! Wanneer heb je je echo?

Hoi snoepie
Maandag 7 oktober mag ik voor een echo (cyclus dag 11)  dan gaan we het meemaken of 2.5 genoeg is voor mij. 
Het is je lichaam weer even herontdekken na zo'n lange tijd. Ik hoop voor je dat het mag lukken.

Hoi snoepie
Maandag 7 oktober mag ik voor een echo (cyclus dag 11)  dan gaan we het meemaken of 2.5 genoeg is voor mij. 
Het is je lichaam weer even herontdekken na zo'n lange tijd. Ik hoop voor je dat het mag lukken.

Hoi snoepie
Vandaag een echo gehad. Heb een eitje van bijna 12 mm en baarmoederslijmvlies van 5.5 mm vrijdag moet ik weer terug voor voor een nieuwe echo
Is er bij jou al iets bekend? Jij had toch rond vandaag je NOD.

Hoi MariskavAdG, wat goed! Dat klinkt als goed nieuws! Hopelijk groeit het eitje goed door! Fingers crossed voor vrijdag!
Hier gaat het wel. Ik heb negatief getest vanochtend en ik voel wel wat rommelen in mijn buik en heb gevoelige tepels. Dus ik denk dat de menstruatie doorgaat komen, maar helaas niet vandaag. Ik hoop wel snel want dan kan ik aan een nieuwe ronde beginnen... ik durf niet meer te hopen dat ik toch nog zwanger ben. Helaas! ☹️

Hoi snoepie 
Jammer van de negatieve test. Had het zo voor je gehoopt.
Ik hoop voor je dat het snel door mag zetten zodat je aan een nieuwe ronde kan beginnen.  Je weet nu dat deze dosis werkt. 
Het was zeker goed nieuws dat er al een eitje was. Morgen ga ik het zien of deze door is gegroeid. 

Hallo,

Hier eerste ronde met Letrozole na 2 rondes met Clomid. Omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun bleef overgestapt op Letrozole maar zo goed reageerde ik op Clomid, bleek nu op CD 10 dat er nog niets te zien was met de Letrozole.
Morgen op CD 13 terug controle echo en hoop zo hard dat er dan toch een follikel klaar zit ... Dat wachten duurt toch altijd zo lang! Vooral omdat mijn vriend volgende week weg is voor het werk en ik dus gehoopt hebt dit weekend pregnyl te mogen zetten. Moet er nu om doen dat er nog niets te zien was maandag, dus vrees ervoor ofwel dat ik niet zal reageren op de etrozole of eisprong pas later zal vallen volgende week en mijn vriend dan niet thuis zal zijn ...

Terug
Bovenaan