Leuke verjaardags cadeau's? (mss kunnen we elkaar helpen!)

Hallo,

De verjaardagen komen er weer aan van onze kids en ik ben al eens gaan nadenken wat leuk zal zijn voor Jente maar ik kom niet erg ver moet ik zeggen.

Hij is momenteel niet zo spelerig, pakt iets vast en doet er 1 minuut iets mee en loopt weer verder. Buiten spelen is het einde en krijgt hij niet snel genoeg van!
Heb al aardig wat van Little People, hij heeft een keukentje, veel boekjes  en auto's etc.

Grrrrrr, misschien kunnen we elkaar helpen en wat leuke cadeaus in één topic zetten, waar je eigen kind misschien veel mee speelt ofzo??

Wat Jente nu zelf leuk vind is:

- Het boek: 'Ik ben Bas' van Dagmar Stam

- Zijn loopfiets van Puky is nog steeds een succes

- De dieren droomboom van V-tech (gekocht op rommelmarkt op koninginnedag):

- Ballen, groot of klein! Hij blijft ze leuk vinden, ha ha!

Heb zo'n waterweg gekocht bij Bart Smit dit weekend voor zijn verjaardag (weet niet of het wat is maar ach).

En verder hoop ik dat jullie nog wat leuke ideeën hebben!

Groetjes Fennie en Jente

Kian heeft niet zo veel grote dingen. Een auto en fiets voor buiten, maar verder is het wat kleiner speelgoed. Misschien ga ik wel een keukentje voor hem kopen voor z'n verjaardag.
Hij laat namelijk ook al z'n speelgoed na 1 minuut weer liggen. Waar hij wel heel lang mee zoet kan zijn is met dingen die geen speelgoed zijn. Maar net wat ie te pakken kan krijgen. Een tas, een bak knijpers, een lege gel-tube ... whatever, als het maar niet erop lijkt dat het voor kinderhandjes gemaakt is, vind hij het goed!
Liefs Nelleke

Tja,het blijft moeilijk...
Delano is helemaal weg van de parkeergarage van zijn broer,hij kan er letterlijk uuuuuuren mee spelen.
Auto erop,vroem naar beneden en dan weer opnieuw,en opnieuw...
Verder is hij gek van ballen en glijbanen zijn ook het einde.
Ik denk dat wij Delano een driewieler op zijn verjaardag geven.
Van oma misschien een hele mooie nieuwe én grotere parkeergarage.
Groetjes Tanja

Oooh die waterbaan die je hebt gekocht is echt leuk, ik heb hem ook. Het is een groot succes. Ik hb hem vorige week ook  als verjaardagscadeautje aan mijn neefje van 5 gegeven en alle buurjongetjes spelen ermee.

Zit ook steeds al na te denken wat we onze dochter straks moeten geven.
Net als bij anderen speelt ze op het moment niet echt.
Wel buiten, vind ze geweldig.
Binnen speelt ze vooral met kleine in ieder geval zachte ballen, boekjes en ze knutselt erg graag: tekenen, (vinger) verven, plakken en knippen. Ja, ze kan met een echte schaar papier doorknippen!! Dat kan ze wel een half uur doen!
Wat ze ook erg leuk vind is 123 playmobil. Dit kan je uitbreiden. Dit is playmobil voor kinderen onder de 4 jaar, omdat de gewone plamobil veel te klein is.
Bij haar 2e verjaardag krijgt ze er weer 4 nieuwe setjes bij, die inmiddels uitgekomen zijn.
Bij www.webgigant,com kun je heel goedkoop playmobil bestellen. Je hebt het na betalen binnen 2 dagen in huis. Ik en ook familie heeft er al heel wat besteld. Je kunt er ook gewoon playmobil bestellen en trampolinies enzo. Zeker een kijkje waard.

Succes met bedenken.
Ik zelf ook

Hier ben ik nog een keer.
Heb net na lange tijd nog eens op de site gekeken, ze hebben nu ook fisher prince, Dora, duplo, enz, enz. Dat hadden ze eerst niet. Eerst hadden ze alleen playmobil en groot buitenspeelgoed. Maar ze hebben nu echt veel meer.

Goed idee!!

Wij gaan voor de lego, een schommel en puzzels

Wat hier een succes is:
- plastic theeserviesje (zelluf kopje koffie maken voor mama en hapje voor Fientje (haar pop)enzovoort etcetera),
- duplo,
- de zandbak
- en nog steeds het teletubbiehuis

En troost je, het wordt steeds makkelijker: Gijs van 4 is helemaal dol op z'n waterpistooltje en (echt waar) zo'n scheetkussen (of hoe je dat ook noemt: je gaat op het kussen zitten en er komen alleen maar onbetamelijk geluiden uit.....díkke pret natuurlijk en zelfs Sophie blijft erom schaterlachen ).

Ik ben heeeel erg benieuwd naar nog veel meer tips!
Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan