Hallo,
De verjaardagen komen er weer aan van onze kids en ik ben al eens gaan nadenken wat leuk zal zijn voor Jente maar ik kom niet erg ver moet ik zeggen.
Hij is momenteel niet zo spelerig, pakt iets vast en doet er 1 minuut iets mee en loopt weer verder. Buiten spelen is het einde en krijgt hij niet snel genoeg van!
Heb al aardig wat van Little People, hij heeft een keukentje, veel boekjes en auto's etc.
Grrrrrr, misschien kunnen we elkaar helpen en wat leuke cadeaus in één topic zetten, waar je eigen kind misschien veel mee speelt ofzo??
Wat Jente nu zelf leuk vind is:
- Het boek: 'Ik ben Bas' van Dagmar Stam
- Zijn loopfiets van Puky is nog steeds een succes
- De dieren droomboom van V-tech (gekocht op rommelmarkt op koninginnedag):
- Ballen, groot of klein! Hij blijft ze leuk vinden, ha ha!
Heb zo'n waterweg gekocht bij Bart Smit dit weekend voor zijn verjaardag (weet niet of het wat is maar ach).
En verder hoop ik dat jullie nog wat leuke ideeën hebben!
Groetjes Fennie en Jente
De verjaardagen komen er weer aan van onze kids en ik ben al eens gaan nadenken wat leuk zal zijn voor Jente maar ik kom niet erg ver moet ik zeggen.
Hij is momenteel niet zo spelerig, pakt iets vast en doet er 1 minuut iets mee en loopt weer verder. Buiten spelen is het einde en krijgt hij niet snel genoeg van!
Heb al aardig wat van Little People, hij heeft een keukentje, veel boekjes en auto's etc.
Grrrrrr, misschien kunnen we elkaar helpen en wat leuke cadeaus in één topic zetten, waar je eigen kind misschien veel mee speelt ofzo??
Wat Jente nu zelf leuk vind is:
- Het boek: 'Ik ben Bas' van Dagmar Stam
- Zijn loopfiets van Puky is nog steeds een succes
- De dieren droomboom van V-tech (gekocht op rommelmarkt op koninginnedag):
- Ballen, groot of klein! Hij blijft ze leuk vinden, ha ha!
Heb zo'n waterweg gekocht bij Bart Smit dit weekend voor zijn verjaardag (weet niet of het wat is maar ach).
En verder hoop ik dat jullie nog wat leuke ideeën hebben!
Groetjes Fennie en Jente