Leuke verjaardags cadeau's? (mss kunnen we elkaar helpen!)

Ik ga voor Julian een wensenlijstje maken voor het geval mensen vragen naar suggesties.
Wat er op komt is:

Duplo
zand- en watertafel
een teletubbiepop
(voorlees)boeken
kleding

En wellicht wordt de lijst nog langer, het duurt voor Julian immers nog 3 maanden voor het zover is!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ik heb gisteren ook rondgelopen bij Bart Smit om ideeën op te doen en ik denk dat het sowieso een tentje van Winnie the Pooh of Cars gaat worden. Helemaal geweldig! Als het tenminste nog past in mijn niet zo grote tuin,  waar ook al een trampoline in staat, hahaha!!   Ik vond het vroeger  al helemaal leuk om tenten te bouwen en er dan in te gaan zitten. Toen we ouder waren mochten we er ook in eten!! Feest dus! Maar tja, zo'n tentje kost 'maar' € 12,95-17,95 dus......nog meer ideeën gezocht!! Of zit ik me nu te bedenken.....toch een grotere glijbaan...ook succes verzekerd hier....

Groetjes Fonske.

Jaaaaa hier ook de waterbaan van Bart Smit, hij is gaaf hé

Zo  vragen we puzzels, hij kan er namelijk geen genoeg van krijgen.
Mega blocks, hij bouwt het liefst een hele middag
Gereedschap, zo ´n kist met speelgoed gereedschap, kan hij papa helpen.

Daarnaast geld (zoals mijn oma's en opa hebben een vast budget en geven dan echt alles, ook al is het nog 95 cent hihi) Dat kan dan lekker op zn spaarrekening

En we hebben nog even om verder te snuffelen en verzinnen, het is nog geen september

Elisa krijgt van ons een pop en wagen, avn oma heeft ze een zandbak alvast gehad (eind augustus heeft ze er niet zoveel aan), van een andere oma krijgt ze een houten keukentje, van haar tante een nijntje bakset (koekjes maken kan ze al) en verder vragen we;
boekjes van nijntje, stickers voor op de autoramen eigenlijk vanalles.

quote: mvelisa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-06-2008 08:59:13'));

Elisa krijgt van ons een pop en wagen, avn oma heeft ze een zandbak alvast gehad (eind augustus heeft ze er niet zoveel aan), van een andere oma krijgt ze een houten keukentje, van haar tante een nijntje bakset (koekjes maken kan ze al) en verder vragen we;
boekjes van nijntje, stickers voor op de autoramen eigenlijk vanalles.

Oh ja ze krijgt ook een pucky driewieler en geld voor een grote meisjesbed

Terug
Bovenaan