Leuke verjaardags cadeau's? (mss kunnen we elkaar helpen!)

Hoi,

Danae heeft met haar verjaardag (30/6) ook een waterbaan gekregen. Van Big. Kun je ook meerdere uitbreidingssets bij krijgen. Is een echte hit! Ze (en haar broer van 5) speelt er heerlijk mee. Ook heeft ze een fietsje (geen driewieler, een fietsje met zijwielen) met een duwstok gekregen. Van opa en oma.  Daar doet ze nog niet veel mee.
De koekjesbakset van Nijntje, de telefoon van Nijntje (en mama word gek van het ding!), badpakje van Nijntje, tas van Nijntje, Nijntje stiften,kleertjes, een watersproei-rups,  een spaarpot en geld.

Zelf willen we binnenkort toch nog een loopfiets aanschaffen. Dit omdat het gekregen fietsje (nog) geen succes is, en ze graag op de step van haar broer wil (maar dit nog net niet kan).

Destijds hebben we voor Thom toen hij 2 werd idd veel knutselspulletjes gekregen. Klei, papier, lijm, wascokrijtjes, kinderschaar, etc. Ook van die houten puzzels. Die kon hij al vlot maken.

Groetjes, Cathy

Hoi,

Ja het wordt een moeilijk jaar dit jaar... ze kunnen nog niet echt aangeven wat ze nu echt heel leuk vinden.
Hier komt in ieder geval het volgende op het lijstje:

* Keukentje (krijgt ze van mama)
* Spulletjes voor in het keukentje
* Tentje voor in de tuin
* Loopfiets
* Knutsel spullen (stickers, schaar, papier)
* (Grote) Kralen

en verder weten we het eigenlijk nog niet. Ach komt wel goed...

Succes met zoeken naar iets leuks.

Groetjes Nanda

Hoi Mama ´s,

Tja, wat zijn onze kids toch eigenlijk verwend met alles wat ze al hebben he!

Een keukentje is trouwens een echte aanrader, Puck speelt er hele dagen mee. Paar pannetjes erbij/ Bij ikea is een heel leuk setje te koop op de speelgoedafdeling-  en kokkerellen maar! WIj moeten ook altijd proeven, zo schattig..

Van Opa en Oma krijgt  ze een speeltoestel  /die er al staat/ de andere opa en  oma doen de glijbaan. Wij weten het nog niet zeker maar denken aan ±

/een konijntje met hok-  wil mijn man graag maar ik  vind haar nog erg klein
/een besteksetje met naam/de meesten zullen dit al hebben denk ik
/ een houten kalender van Jan BibeJan met  de dagen van de week waar je  met kaartjes kunt aangeven wat je gaat sown die dag
/Het boek van Pluk van de Petteflet- we zijn Floddertje na 250 keer echt wel zat!
/DVD van K3/ze begint de bewegingen echt mee te doen nu
/Misschien iets van Little People

Dat lijkt me toch aardig wat!
Ik heb trouwens bij de lidl een heel leuk elektro spelletje gekocht met kaartjes van kleuren en vormen voor  nog geen 5 euro..misschien een ideetje
Ik vind  boeken, spelletjes en puzzels altijd erg leuk, je kunt dan ook bv een titel opgeven aan de visite, weet je zeker dat  ze iets leuks geven. Floddertje en Rupsje Nooitgenoeg zijn hier veruit favoriet!

Nou, misschien zit er iets voor iemand tussen.
Liefs, Marcia mv Puck

ps sorry voor de rare leestekens maar computer doet raar

Ik zou werkelijk niet weten wat we voor Dean z'n verjaardag 'moeten' geven of vragen. Hopelijk kunnen we z'n verjaardag wel gewoon vieren aangezien zijn zusje rond die tijd verwacht wordt. Gelukkig hebben we nog even de tijd om na te denken (05-10). Ik hou dit topic even in de gaten.

Mila is pas in september jarig,maar hier zijn ideeen ook zeer welkom.
Mila is heel veel met duplo bezig op het moment,echt een aanrader.dit is van 1.5 tot 5 jaar oud.zelfs papa vindt het geweldig,dus wil je ff rust haha.
Verder heeft ze al best wat grote dingen,dus is wel moeilijk.
Wij waren van de week bij ikea en hebben daar dat poppenbedje gekocht,niet duur en kompleet met beddengoed voor de pop.Die staat dus al op zolder.
Verder denk ik ook aan kleurboeken,puzzels,en andere kuntselspullen zijn welkom.
Een my little pony is hier ook in trek...
keukentje...
groetjes piewie.

Terug
Bovenaan