Leuke verjaardags cadeau's? (mss kunnen we elkaar helpen!)

Heb net verschrikkelijk leuke cadeaus gekocht voor de verjaardagen van mijn zoontjes!

Voor Giph (wordt 7 aug 2) een geweldig Piratenschip. Helemaal van hout, met poppetjes en wel 80 cm lang, stoer he?!

En voor Merlijn (wordt 25 sep 1) een 'loopbij'.

Nou, die twee appjes van ons mogen niet klagen toch..

Gr Claudia

We zijn er uit. Dean krijgt van ons een werkbank van Ford (we zijn Ford-fan en hebben zelf een oude Ford). Compleet met auto en allerlei  gereedschap  om lekker aan de slag te gaan. Kan 'ie straks Lex helpen, hahaha. En aangezien Dean helemaal into de auto's en motoren is, leek ons dit wel een heel leuk cadeau.

Groetjes,
Nelly.

waarwaarwaar >>> de werkbank van Nelly?

Stijn is ook nog lang niet aan de beurt, maar als ik het zo allemaal zie, raak ik helemaal geïnspireerd, vooral door het houten speelgoed.

We hebben 'm bij van Cranenbroek gekocht, maar heb ze ook ergens anders gezien (weet alleen niet meer waar). Ze hebben  een vergelijkbare werkbank van Bosch bij de Intertoys.

Groetjes,
Nelly.

quote: toulouse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2008 14:36:53'));

waarwaarwaar >>> de werkbank van Nelly?

Stijn is ook nog lang niet aan de beurt, maar als ik het zo allemaal zie, raak ik helemaal geïnspireerd, vooral door het houten speelgoed.

Terug
Bovenaan