Lich streepje, maar streep = streep!! Raak in de 4e ronde!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Het is echt niet te geloven, het lijkt zo onwerkelijk.. maar vanmorgen had ik een positieve test in mijn handen!! Mijn Nod is eigenlijk pas 1 augustus, maar ik was al 2 wkn misselijk, en bepaalde geurtjes kan ik echt niet verdragen! Dus besloten we om vanmorgen te testen!! Een licht streepje, maar streep = streep toch?!
Mijn man en ik kunnen het haast niet geloven, dus we testen morgen of overmorgen nog een keer!! wat denken jullie?

Hier wat glitters *************** ***************** *************

Liefs Karen

Hey Karen,

Streep is streep, dussss................... GEFELICITEERD!!!!!!
En ja, ja, ja...... ik heb je glitters gevangen ***************** Thx!!!

Geniet er maar lekker van!

xx Es

Hoi Esther,

Bedankt voor je snelle reactie! Het is echt heel onwerkelijk en bijna niet te geloven!!! En we hadden deze maand niet eens echt vaak geklust, ik hoorde van mijn schoonzusje dat je het beste kon gaan klussen op de dagen dat je meer slijm aanmaakte, dat hebben we dus ook gedaan! en jaaaa het is raak!!

Ik ben helemaal in de wolken hihihi!!

Liefs karen

hallo

normaal beantwoord ik niets meer omdat ik het te moeilijk vind na 16 maanden
maar hier moet ik gewoon op reageren

je kunt soms wel voelen voordat   je ongi moet worden dat zwanger bent maar je kunt je niet al twee weken misselijk voelen dat is echt onmogelijk voor twee weken terug had je eisprong amper

ik wil je echt niet de grond intrappen en ruzie maken...
maar je bent er echt te veel mee bezig en dan denk je dat je misselijk bent
je wil al die dingen voelen want dan denk je dat je zwanger bent

en een lichte streep hen ik heel vaak gehad twee keer iets dikker maar toch nog steeds niet zwanger

en ik weet echt hoe alles in z'n werk gaat op dit moment ik loop al sins december bij de gyn

het spyt me als ik je op de tenen heb getrapt maar zo denk ik er echt over
en ik weet echt onderhand wel wat je niet en wel moet voelen en ongeveer wanneer

en ik hoop wel steun te krygen van de gene die dit vooral de dames die al een jaar bezig zijn want ik denk dat het ook wel weten

gefeliciteerd

ik heb je glitters gevangen, hopelijk brengt het geluk. veel plezier vna je zwangerschap

liefs dimka

Nou Karen,

een streep is een streep hoor! Onwijs gefeliciteerd! Ukkie26

Hai Karen,

Ben ik weer ff, ik denk wel dat sommige mensen al na 2 weken misselijk kunnen zijn hoor... Je leest het hier zo vaak!! Ieder mens is anders en meestal is het wel gewoon streep = streep, dus zwanger... Ik zou volgende week nog eens testen, maar toch al wel heel blij zijn!!! Jippie!!!!

Echt vervelend missmama dat het bij jou na 16 rondes nog steeds niet gelukt is... Echt zwaar K** voor je.. Ik zal heel erg voor je duimen dat het binnekort ook voor jou een keertje snel raak mag zijn
Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen, dan kunnen we je er misschien doorheen loodsen...

xx Es

xxesther je hebt gelijk je kunt na 2 weken al last van hebben

maar zij zegt dat ze al 2 weken er last van heeft dat iets heel anders dat was nog voor haar eisprong

sorry hoor het kan aan mij liggen maar dat kan toch niet denk nou effe na

en je hoeft niet met mij mee te leven ik heb liever dat mensen met mij mee leven die weten wat ze zeggen en met iedereen respect heeft en mensen die na denken voordat ze er iets op zeggen

ik wil echt niet ruzie maken maar zij kan echt niet al twee weken er last van hebben
rond je ongi dag kun je het beginnen met voelen maar niet een dag na je klusdag

Terug
Bovenaan