Lich streepje, maar streep = streep!! Raak in de 4e ronde!!

Ik reageer eigenlijk nooit op berichtjes, maar heb nu echt met mijn mond open deze topic zitten lezen .
Missmama: Misschien dat je berichtjes goed bedoeld zijn, maar ze zijn niet suptiel gebracht. Ze kwamen bij mij een beetje over of het niet gegund werd. Vervelend dat het bij jou na 16 maanden nog niet gelukt is en dan zou je er best wel het een en ander over weten, maar dat betekent nog niet dat je overal je gelijk in hebt. Het leek er nu wel een beetje op, dat je dat wilde hebben, want je ben er helemaal van overtuigd dat het niet kan, terwijl dat zij het wel gevoelt heeft. Misschien had ze wel altijd een hele lange cyclus en nu een korte cyclus waardoor ze al verder is dan ze denkt.

Een streep = een streep.

Overigens kun je WEL misselijk zijn voor je NOD. Mijn eigen moeder overkwam dit ruim 33 jaar geleden. Ze moest nog ongesteld worden maar zó verschrikkelijk misselijk dat ze de dokter heeft laten komen. Die had al een vermoeden heeft een test afgenomen. En voilá, hier zit ik dan.

Ik, inmiddels mama van 2 kinderen, wist al ruim voordat ik ongesteld moest worden dat ik zwanger was. 3 dagen na de bevruchting wist ik het zeker. Ik voelde "iets" in mijn buik. Laat anderen dat maar eens ontkennen....
Helaas sneu dat iemand anders dit niet gelooft of "omdat ze ervoor geleerd heeft" kan bewijzen dat het onmogelijk is.

Kan me dus goed voorstellen dat je hoop hebt en blij bent.

Gefeliciteerd

hahaha
sorry maar ik zat dit weer eens allemaal te lezen en we doen hier echt waar we berucht om zijn... katten!
Op werk houden ze er altijd al rekening mee, niet teveel vrouwen op 1 kamer..
Grappig hoe 1 persoon zo'n hoop bij mensen los kan maken!
Ik blijf erbij dat ze het vast niet zo bedoeld maar dat het wat lullig der strot uit komt..
Vaak komt op papier/pc het anders over dan als je het persoonlijk zegt. Of ben ik nu een beetje naief en blijf ik het goede in de mens zien.

Maakt niet uit. Leest best grappig allemaal. Ja ik blijf de humor er van in zien!
Misschien ook wel de beste manier om met zoiets mee om te gaan!

Karin: ik hoop dat jij je goed voelt en aan het genieten bent van je zwangerschap!
Eerlijk is eerlijk ik was erg verbaast dat je voor je NOD al een lichte streep kon zien maar zo zie je maar..
Geniet want je gaat een mooie tijd tegoed! Ik heb al een meisje van 2 en het is weer (bijna) elke dag genieten!!

Liefs Ilona

quote: Bizu reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 21:46:25'));

Hoi Karen,

Ik wilde eigenlijk niet reageren maar besef me net dat dat dan ook zo betekenen dat ik jou niet kan feliciteren en dat wil ik wel dus bij deze alle geluk en ik wens je een gezonde zwangerschap en natuurlijk een gezonde zoon of dochter.

OH jee ik kan het niet laten,

Misselijkemama (of zo iets), als je 16 zwangerschapstesten hebt gedaan en geen 1x zwanger geweest blijkt te zijn hoe weet je nu dat je wel zwanger bent?? Vraag dat af?

ENJOY IT meid. (karen)

Groetjes Bizu

Ik zit net nog even mijn eigen meil te lezen en lees dat ik het niet goed heb opgeschreven dus nog even voor de duidelijkheid.

Missmama je zegt dat je 16 POSITIEVE zwangerschapstesten hebt gehad en alle keren  niet zwanger bent geweest. Ook de HA had je positief je getest maar je was nooit echt zwanger. Nu komt wat ik eerder heb geschreven een beetje lullig over. Iedereen kan 16 keer testen en gewoon 16 keer negatief testen maar jij zegt steeds positief getest te hebben. Je schrijft al een uur na dat je getest hebt dat je zwanger bent omdat de test positief is maar ik ben benieuwd hoe je dan nu wel weet dat je echt zwanger bent?? Voelde je je anders ben zooooo benieuwd!

Groeten Bizu

Ja erg raar hoor?! Maar ze weet vast wel waar ze over praat, want ze weet toch alles 200% zeker?!

Terug
Bovenaan