Lich streepje, maar streep = streep!! Raak in de 4e ronde!!

Hi Karen

Wat een leuke reacties zeg!

Nou meid onwijs gefeliciteerd!!!!
Ga er maar lekker van genieten!

Nog even @ missmama waarom zou ik (of iemand anders) jaloers zijn op iemand die al een kind heeft?? Ik wil heel graag een kindje maar mis gun het een ander zekers niet! Onze tijd komt nog wel.... Ik bedoel dit echt  niet als aanval op jou ofzo hoor, maar ik moest het even kwijt.

En of dat misselijk zijn nou wel of niet mogelijk zou zijn volgens alle boeken... lekker boeiend!!!! Ze is hartstikke zwanger!! Enne er gebeuren wel meer dingen die volgens de boeken niet mogelijk zijn, toch?!!

En nu weer ff gezellig doen..

x suuz

als ik weet dat ik gelijk heb hou ik niet op en als ik weet dat zij gelijk heeft zeg ik dat ook eerlijk

ik weet gewoon dat ik daarin ingelijk heb voor 200%
dus dan kun jij zeggen wat je wil

en ik weet dat een streep niet altijd een streep is vooral voor je nod dan had ik nu al 16 keer zwanger geweest natuurlijk kan het wel bij haar zo zijn

maar ik bedoel als ik nou al die keren neer had gezet hadden jullie alle keren gezegd ja streep is streep dus je bent zwanger terwijl dat niet zo is hoeveel pijn doet het straks bij haar als iedereen zegt dat ze zwanger is twerwijl ze dat dan niet eens is dat is ook niet leuk voor haar ze moet daar voorzichtig in zijn

ik ben zelf 1 keer naar de dokter geweest met een positieve test ze zegt je bent zwanger nou dus niet en daarna ook nog vaak licht positive testen

ik hoop echt dat ze zwanger is maar ik vind ook dat iedereen wel realistich moet blijven komt nog wel als je al zo lang bij de gyn loopt

Een wijze les voor iedereen: Niet testen voor je NOD

Maar ik vind wel, als Karen aangeeft dat ze misselijk was (waarvan dan ook) dan was ze dat en dan ben jij niet degene die dit kan tegenspreken....... Misschien had ze wel gewoon een griepje!!!!

En ik wil nog wel ff zeggen dat ik niet jaloers op je ben omdat je al een kind hebt, vind ik hartstikke leuk voor je en ik hoop dat je snel weer zwanger raakt....

xx Es

pfff

Ik snap niet dat jij zo graag gelijk wil hebben om wat iemand anders voeld!!!!!!

Voorbeeld:     Als ik zeg dat ik 10 keer poep per dag  terwijl dat eigenlijk onmogelijk is! Lekker boeiend!! Daar maak je je dan toch niet druk om. Het gaat ook helemaal niet om of jij gelijk heb ja of nee.. Maar gewoon om je stomme reactie!! Je had het zoiezo  ook wat aardiger kunnen brengen!

Nou kap ik er mee.    

Ja en ook kun je misselijk zijn van de hormoonschommelingen na je eisprong dus het kan wel degelijk. DIt is een discussie van niks, want Karen is gewoon zwanger en dat ze nu misselijk is geweest kan gewoon. Daarin kan niemand zeggen dat ze dat niet was.

Als Karen misselijk is geweest dan is ze dat! Punt! Einde discussie! Gewoon duidelijk! Klaar!

Hahaha ja als jij gezegd hebt dat je gepoept hebt en ik zeg dat dat niet kan omdat het niet in de boekjes voor komt! Dan zou toch te gek voor woorden zijn of niet dan!

hoi meiden,

Wederom bedankt voor jullie steun. Volgens mij hebben we "Char" in ons midden, want die denkt ook altijd te weten wat anderen voelen.... maar goed... genoeg gekat..
Ik ben niet op deze site te komen om ruzie te maken, maar om dingen te delen.

Alle andere meiden bedankt!

Liefs Karen

Hier de man van Karen nog ff

Twee vraagjes aan Missmama:

- vraag 1

Waarom hebben ze in vredesnaam zwangersschaps testen uitgevonden als er om niets streepjes komen te staan? Dan hebben die dingen toch geen nut?

- Vraag 2:

Wanneer geloof je dat  iemand zwanger is? Als je een buik 70 cm rond is en diegene een onsluiting heeft van 2 meter???

Voor alle andere dames bedankt voor jullie steun. Fijn te horen dat jullie wel kunnen meedelen in ons geluk.

Grt d'r man

Ik wens jullie in ieder geval heel veel geluk samen! En ga samen gezellig genieten van de zwangerschap en over 9 maanden met de kleine!

En ja, jullie kunnen ook maar beter niet meer reageren op missmama, want ze weet toch alles voor 200% zeker!

Heel veel liefs Yvonne

Terug
Bovenaan