Lich streepje, maar streep = streep!! Raak in de 4e ronde!!

hahaha ja je hebt gelijk! die is nog eens zeker van haar zaak!! maar goed, ze zegt dat het goed bedoeld is dus we houden er maar over op!!

Jullie ook veel succes en ik zal duimen dat het snel raak is voor jullie allemaal!!

Liefs Karen

Ja laten we het daar maar op houden! Haha!

Dank je wel en ik hoop je snel te volgen hoor! Ik hoop dat de glitters hebben geholpen!

Liefs Yvonne

Hee Karen, gefeliciteerd hoor! Super dat het gelukt is. Ik wens je een heel lief en gezond kindje toe!

MissMama, wij hebben al es eerder een discussie gehad. En wat ik me toen ook al afvroeg, vraag ik me nu weer af: waarom is het voor jou belangrijk om te laten dat je iets zeker weet? Om te zeggen dat wat een ander voelt nog niet van een zwangerschap kan zijn, omdat dat nog te vroeg is. Het is geen aanval, maar een oprechte vraag. Waarschijnlijk is die misselijkheid na de eisprong van 100 andere dingen geweest, en pas iets later van het zwanger zijn, maar: nou en? Ze is zwanger en heel blij daarmee. Ik weet heel goed dat ik zelf ook elk gevoel het liefste verbindt aan een mogelijk zwangerschap.
En is dat het dan waard om daar (volgens jou reeël, volgens op negatief) op te reageren? Je kunt toch ook bij jezelf dénken: al denken dat je misselijk bent meteen na de eisprong? Dat kan toch niet? En het daarbij laten...?

Hoi Meiden

Ik moet hier smakelijk om lachen ik denk dat missmama zichzelf een beetje zielig vind. Maar goed meiden ik denk dat we er beter maar niet meer op kunnen reageren want volgens mij vraagt ze om aandacht.

Karin meid nogmaals je bent zwanger en je gaat er gewoon samen met je man van genieten en laat haar maar denken wat ze wil.

Liefs Sharine

Van harte gefeliciteerd!!!!!

Een streep is zeker een streep. En dat betekend dat je zwanger bent. Om even duidelijkheid te scheppen......je bent zwanger met een streep op je zwangerschapstest, maar als je voor je NOD test, kan het zijn dat je een miskraam krijgt die je anders had afgedaan als ongi. Dus maak je niet druk Karin, vooral omdat je streep donkerder wordt. Hij wordt anders niet donkerder, maar blijft gelijk of wordt minder. Dit zeg ik uit ervaring.

Maar je bent en blijft gewoon zwanger en als er mensen zijn die het anders vinden, dan laat dat langs je afgaan. Dus zorg ervoor dat het geen afbreuk maakt op jouw vreugde en die van je hubbie!!!!!

Groetjes Jacquelien
26 jaar, met ronde 12 ook eindelijk zwanger na een mk; mei 2006.

Hoi Meiden,
ik zit inmiddels al ruim drie maanden op het zwangerforum en zat net dit berichtje te lezen maar dit slaat echt alles.
de gezelligheid is de laatste tijd hier ver te zoeken hoor.
het lijkt hier wel de JERRY SPRINGER SHOW.
vind dit wel sneu want het was altijd heel gezellig hier.

Karin ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe en ik zie je wel op het zwangerforum.
Gr Lisette 20 wken zwanger

Hey Karen

Nog van harte gefeliciteerd!!
Ik zou zeggen, geniet er van, de maanden vliegen voorbij!

Ik sta overigens echt versteld van dit topic!
Ik heb natuurlijk wel meegekregen dat er nogal wat commotie was rondom missmama, en ik begreep eigenlijk niet waarom iedereen zo boos was, tot ik dit topic las!
En echt waar, wat ongelofelijk zeg, net wat de gene voor mij al zei, het is net Jerry Springer hier!
Ik begrijp niet waar missmama het lef vandaan haalt om zulke berichten te plaatsen!
Ik heb ook al een kindje, ben nu zwanger van de 2e en loop nog steeds tegen dingen aan waarvan ik denk "okay en nu?"
Terwijl ik het allemaal al meegemaakt heb, moet je nagaan!!!
Ook als je al een keer zwanger bent geweest kan het zo zijn dat je niet alles weet, ik ben het levende bewijs en schaam me er echt niet voor.
Ook ik heb wel eens een streep gehad en bleek niet zwanger te zijn.
dat was ook mijn eigen fout, want ik las hem na 10 minuten pas af en dan zijn ze niet betrouwbaar meer.
En dat anderen jaloers moeten zijn?
Gewoon te vreselijk om te zeggen, dat doe je niet!!

Hoi Karen,

Ik wilde eigenlijk niet reageren maar besef me net dat dat dan ook zo betekenen dat ik jou niet kan feliciteren en dat wil ik wel dus bij deze alle geluk en ik wens je een gezonde zwangerschap en natuurlijk een gezonde zoon of dochter.

OH jee ik kan het niet laten,

Misselijkemama (of zo iets), als je 16 zwangerschapstesten hebt gedaan en geen 1x zwanger geweest blijkt te zijn hoe weet je nu dat je wel zwanger bent?? Vraag dat af?

ENJOY IT meid. (karen)

Groetjes Bizu

Terug
Bovenaan