Licht streepje...wat irritant....

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Vanmorgen heb ik een test gedaan want ik moest er gewoon eentje doen van mezelf
Morgen is eigenlijk mijn NOD, maar ik dacht; bij mijn zoontje deed ik het ook een dag te vroeg dus dat kan nu ook wel.
Alleen kleurde er wel iets op het teststaafje, maar het was onwijs licht dat ik nu echt niet weet of ik nou wel of niet zwanger ben!
Wat irritant zeg...
Vanavond nog eens een test gedaan en die werd wel iets duidelijker maar nog niet echt dat je zegt van jeee wat een vette streep! , maar nu zijn op beide testen de streepjes helemaal foetsie..zo vaag...

Iemand een idee???

Liefs Monique

hoi, een licht streepje is ook een streepje! Bij mij waren ze ook vaak bijna niet te zien, maar bij geen hcg hormoon, kleurt ie helemaal niet!, Je bent Zwanger!!!!! gr. Joy75

Hoi Joy!
Weet je, het gekke is dat nu op beide testen, de streepjes gewoon weg zijn! Maar ja...die liggen nu natuurlijk al effies.
Maar idd, ik ga er wel vanuit dat ik zwanger ben en doe morgen op de NOD dag nog ff een CB testje.

Was bij mij ook zo! Heb toen 2 dagen later ook nog een test gedaan en toen was het streepje al een stuk duidelijker! Een streepje is een streepje!!

Liefs Silly

Succes, ben heel benieuwd ga morgen kijken wat de uitslag is, wat gek dat ze weg zijn, in de prullenbak ermee en morgen opnieuw proberen!!

Morgenvroeg doe ik een nieuwe en dan horen jullie dat Zaterdag van mij.
Ga morgen eerst een feestje bouwen bij de Toppers!  Dubbel feest dus?! hihi..

Liefs Monique en slaap lekker vast!

Ik moest toch ff vertellen hoe de test vanmorgen ging hoor!
Heb nu een cb test gedaan en je ziet nu echt een duidelijke plus. Nog niet echt een vette streep, maar een plus zie je wel degelijk!!
Eigenlijk heel stom..maar ik kan het gewoon nog niet geloven..komt gewoon omdat die testen gisteren zo vaag waren.
Maar ik heb vandaag dus dubbel feest!
Liefs Monique

Terug
Bovenaan