Licht streepje...wat irritant....

Supergefeliciteerd met je zwangerschap meid!!!
Lekker genieten.

liefs Suus

DAT is precies de reden dat ik een digitale gebruik dan weet je tenminste JA of NEE...

Gefeliciteerd meid!

He hallo,

dat had ik dus anderhalve week geleden ook. Bij de eerste test was het zelfs zo dat er in eerste instantie helemaal geen streepje stond, maar later verscheen die alsnog. Beetje het omgekeerde van jouw verhaal dus.
Maargoed, als je NIET zwanger bent, produceert je lichaam nog geen milliliter, nog geen eenheid, nog geen micrograam HcG. Dus als er een streepje is, is er een streepje. Gefeliciteerd!!!

Mijn huisarts vond de streepjes niet duidelijk genoeg en ik mocht pas over een week terugkomen om daar een test te doen. Dat was dus vanmorgen en het resultaat was dus: zwanger. Nou, dat wist ik al, maar nou weet die eigenwijze huisarts het ook.

Ik had precies hetzelfde, eerst een Etos test gedaan, heel licht streepje toen snel de CB gehaald en daar had ik een iets duidelijkere streep. Maar als je test "opdroogt" wordt hij minder duidelijk want de CB heb ik nog bewaard en als ik hem nu zie zie je bijna niks, terwijl ik toch echt al 23 weken zwanger ben! hihi maar gefeliciteerd!

de testen van matcare zijn ook heel fijn die geven al heel ver voor je NOD aan of je zwanger bent ja of nee (bij mij 4 dagen voor NOD) en het streepje blijft staan word zelfs iets duidelijker na een tijd, die van mij staat er nog steeds op!

Goedzo monique, jij bent nu natuurlijk aan het meelallen met geer en goor! tot gauw hier!!! en gefeliciteerd.

Hoi allemaal,

Misschien een stomme vraag maar wat bedoelen jullie met NOD??

Ik was een week overtijd en deed een kruidvat test en zag binnen 30 seceonden een lichte blauwe streep!! Was totaal verast en heel blij. Kon het toch niet geloven en heb toen nog een test gekocht bij de Apotheek, hierbij moet je 5 minuten wachten maar bij mij was er al binnen een minuut een duidelijke roze (deze is roze) streep.

Omdat op de verpakking staat dat je  de test  binnen 30 minuten weg moet gooien had ik dat gedaan maar omdat het nog zo onwerkelijk is allemaal heb ik ze er weer uit gehaald en beide streepjes staan er nog??

Is het bij jullie ook nog zo onwerkelijk...ik voel nog niks...ook niet echt moe.... alleen wat last van mijn ademhaling maar dat komt denk ik door de spanning.

Groetjes Linda

hoi linda, ik had ook meteen last van kortademigheid, spanning, maar ook alles in je lijf wordt toch volgens mij beinvloed doordat je zwanger bent, eerlijk gezegd begrijp ik die afkortingen ook niet helemaal! nod? maar goed, misschien krijgen we nog een korte uitleg...... leuk hoor dat je zwanger bent! spannend die eerste 3 maanden!!! en ze duren zooo lang! blij als je misselijk bent, of gevoelige borsten! dan weet ik altijd he he nu merk ik er iets van.
 groetjes joy

Terug
Bovenaan