Licht streepje...wat irritant....

Joy, ik zelf ben net 29 geworden en mijn man is ook net 29.
Ons zoontje Dean is 20 maanden oud. Waarschijnlijk is dit ook mijn laatste zwangerschap. We willen 2 kindjes en ik heb zelfs aan 3 zitten denken, maar Ruben vind 2 echt genoeg. Nou ja...ik knijp mijn handjes dicht dat het uberhaupt allemaal kan en lukt. Mijn moeder was 36 toen ze mij kreeg en ik ben enig kind. Het ging bij haar niet zo gemakkelijk dus ik was zelf al bang dat dat bij mij ook zou gebeuren, maar bij Dean was het binnen 3 mnd raak. Dan kijk je echt ff vreemd, maar je bent dolblij!
En je hoort zoveel verhalen dat het bij een 2e kindje helemaal niet wil lukken dus ik zag alweer van die dingen voor me dat het bij ons misschien ook niet wilde lukken voor een 2e. Kan zo lekker onzeker zijn dan, maar na 4 maandjes ben ik nu dus weer zwanger en dolgelukkig!

Tot gauw,
liefs Monique

Heee, Monique, ik dacht waar blijf je nou.. zit nog twee tellen achter de computer, want mijn eten staat op. Heb dus maar even de tijd, gaat alles nog goed? Met mij wel heb je de verloskundige al gebeld? voor een echo of afspraak? ik moet de 26 e voor allebei! he groeten en tot gauw!!! Joy

Hoi Joy!

Ja, sorry ik was ff druk hier thuis. We zijn druk bezig met verbouwen en vandaag staat de hele tuin op zijn kop, maar gelukkig is dat nu bijna klaar.
Hier gaat alles goed, geen klachten. Heb alleen zere borsten en verder....beetje een opgeblazen gevoel, maar dat was het dan ook wel.
De vk heb ik nog niet gebeld, zal het volgende week wel even doen. Ik had nl met Dean hartstikke vroeg gebeld en de assistente moest wel lachen dat ik zo vroeg was dus ik had nu zoiets van; ik wacht wel even.
Hoe is het met jou?? Gaat het allemaal goed?
Tot gauw en een fijn weekend!
Liefs Monique

nou zo te horen gaat het goed met je, fijn!
Heb ook "savonds onwijs opgeblazen gevoel en na het eten misselijk. Af en toe last van mijn borsten. Grappig wij zijn ook met de tuin bezig, is bijna klaar.... het gras begint nu goed te groeien met al die regen, wij zijn er dus wel blij mee. Nou goed weekend en tot gauw weer!  

Hoi Joy!
Hoe gaat ie met je?
Hier gaat alles lekker, alleen de borsten doen met de dag meer pijn hoor ;-) Haha hoort erbij maar soms...aarrghh
Verder geen klachten , behalve dat het nachtelijke avontuur naar de wc ook steeds leuker wordt. Elke nacht wel 2x en dat begint nu al... hihi...
Als je wilt mag je je volgende berichtje wel ff mailen naar mmeering@hotmail.com
Ik zocht me net al klem naar dit topic zodoende.. Vind t toch wel leuk om te weten hoe het met je gaat en met   t kleine ukkie
Liefs Monique

Terug
Bovenaan