Licht streepje...wat irritant....

Hoi Joy,

Wanneer ben jij uitgerekend?? Ik op 9 februari, vandaag nog precies 8 maanden!
Ik kon het niet laten het toch aan mijn moeder te vertellen...sindsdien is mijn kortademigheid over.....ik denk dat een deel van de spanning weg is.

Verder nog geen sympthonen maar ik lees op dit forum dat dat toch vaker voorkomt.

Groetjes Linda

hallo monique
ik heb ook een stest gedaan en bij mij kwam ook lichtestreepjes in beeld en ik dacht nog zal wel niet zwanger zijn en dag later smorgens weer een test gedaan en die was prechies het zelfde als de dag daar voor en  heb nu al een buikje  ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger gr ramona

Hoi meiden!

( Joy: Geer en Goor waren weer geweldig! Een groot feest en goed geluid voor ons  volgend jaar weer!)

Dankjulliewel voor al jullie reacties! Ik ben dus niet de enige met een 'licht' streepje zie ik alweer. Streepje is gewoon een streepje dus. Bij mijn eerste zwangerschap had ik direct een vette streep dus deze keer had ik zoiets van; wat is dit nou weer?! Maar goed, inmiddels hebben we blij nieuws!

Ik heb nu de hele tijd zo'n gerommel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden ( wat ik nu dus heerlijk 9 mnd niet wordt! Zalig!! hihi..), maar t voelt weer net als toen ik zwanger was van mijn zoontje. Heerlijk genieten....
Verder gelukkig ( nog ) geen kwaaltjes, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Liefs Monique

Heee, meiden mijn buik zit nu vol met bbq lekkernijen, met een volle buik kan ik niet slapen... toch nog even gauw die computer aan, het wordt een verslaving! Ik vind het zo grappig dat je elkaar niet kent en zo maar met elkaar je ervaringen kan delen! leuk toch?

Lin ik ben nu ruim acht weken en heb een echo gehad ivm een miskraam in januari, ik stond er nu op dat ze een echo deden, want ik was zo onzeker! Dit wordt ons vierde kindje, we hebben drie meiden! Twee keer heb ik een miskraam gehad, ook voor onze jongste. Toch blijven deze drie eerste maanden erg spannend, vind je niet? Ik ben dan trouwens ergens halverwege jan. uitgerekend.  

Monique, hoe oud is jouw eerste? En hoe oud zijn jullie allebei? ik ben sinds de 5e al weer 32, en dit is dan ook mijn laatste zwangerschap, dubbel van genieten dus!!! tot gauw meiden!!

Hee, Linda en Joy,
Ze bedoelen met NOD: Niet Ongesteldheids Dag. Dus eigenlijk de dag dat je ongesteld zou moeten worden.

ik heb ook een test gedaan toen ik net 5 weekjes was, en
de test heb ik aan mijn mama gegeven als cadeau...
het streepje is nu nog duidelijk..
http://tickers.baby-gaga.com/p/dev258pr___.png" alt="pregnant" border="0" />

Terug
Bovenaan