Lieve meiden...

woorden schieten te kort na zo'n moedig verhaal als dat van jou. Ik moet vaak aan je denken omdat ik zelf ook uit de buurt kom en sommige dingen die je schrijft zijn daardoor heel herkenbaar. Vindt wat rust in je koppie en ik hoop dat het met lydia snel beter gaat.

Annemieke

Bedankt voor jullie reacties...Annemieke, bedankt voor je lieve reactie, maar ik  snap je niet helemaal, ik kom uit Veenendaal, jij toch uit Den Haag? Wil je mij eens mailen? Ik bedenk me net dat ik de komende week of begin vd week erna naar de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag moet, maar daar ben ik snel weer klaar dus zocht ik nog een andere bezigheid in die regio. Misschien leuk om (ergens) iets af te spreken? Kan ik zien hoe Lydia zou zijn als ze een jongen was, wij hadden namelijk Lucas als jongensnaam...
Groetjes, Rianne en Lydia

Rianne, veel sterkte en succes met je scriptie! Ik denk dat wat rust creëren hartstikke goed is van je! Zo krijgt je   vertrouwde denkniveau ook weer de ruimte, let maar op... Liefs Stephanie

jeetje Rianne, volgens mij hebben wij nog niet eens half door hoe moe en afgetobd jij je voelt... goede beslissing hoor! vind het heel goed dat je 100% voor je relatie en gezin kiest, maar vind het wel heel jammer dat je weggaat...

ik begrijp uit je verhaal dat je van plan bent helemaal niet meer naar het forum terug te keren, dus ik hoop dat alles snel voorspoedig gaat voor jou, Hans en je moppie!!

liefs Jenneke mv Ivar

Lieve Rianne,

Vind het heel knap van je dat je voor jezelf en voor je gezin deze keuze durft te maken.
Je lijkt mij een hele sterke vrouw, alleen zijn er nu wat dingen die niet mee zitten.
Neem alle tijd en rust, zet alles op een rijtje en dan komt het vast allemaal weer goed!

Wij wensen jou en je gezin heel veel succes en sterkte toe!!

liefs Jen en mike

Terug
Bovenaan