Lieve meiden...

Rianne

Er zijn er op dit moment maar drie écht belangrijk: je dochter, jij en je man!! Goed dat je deze keuze maakt........ Succes met alles en als je over een tijdje eea weer op de rit hebt: wij gaan nergens naartoe hoor!

Take care,
Liefs
Susan

He bah wat vervelend allemaal het houd ook niet op bij jullie.
Maar je hebt zeker een goede keuze gemaakt en ik hoop dat het snel beter gaat bij jullie.
Succes met je studie en geniet van die prachtige dochter van je.

Liefs sandra

Hoi Rianne,

Och meissie toch, het is ook allemaal niet niets. Zal je zo even een mailtjes sturen dan heb je mijn adres ook. Het is nu inderdaad belangrijk om te kiezen voor je eigen leven.

Ik zal aan je denken de komende weken.

Liefs Nanda

Hee, wat jammer om te horen dat het allemaal niet zo lekker loopt dat je ons (voorlopig) niet zal verblijden met je leuke verhalen over Lydia. Maar goed om  niet uit het oog te verliezen wat echt belangrijk is!
Sterkte Laura mv Thom

Huhuh, nu kan ik niet meer Lydia's handje vasthouden op een forumdag! Maar zeg maar tegen je mamma dat ze een heel verstandig besluit heeft genomen, en dat wij voor jullie zullen bidden.
Dikke kus van Kian en z'n mamma.

Jullie zijn lief! Het blijft een bijzonder forum... En ik wil nog even duidelijk maken dat ik misschien maar zo eens op een forumdag wel verschijn (mag jij mijn handje vasthouden Kian! Beloofd! En anders kom ik wel een keertje bij je op bezoek: mijn  mama heeft julie mailadres dus dat komt wel goed). Ik heb aan de persoonlijke contacten wel behoefte, maar vooral het online gebeuren is me nu eventjes te veel en te energieslurpend. As zaterdag ga ik gezellig bij Annemieke en Lukas op bezoek als ik naar de bieb in den Haag moet, dat lijkt me erg gezellig! En omdat ik nog niet helemaal ben afgekickt van het forum, las ik ook nog de uitnodiging van Esme. Dus Marieke, als je wel graag wilt maar het rijden niet ziet zitten: zullen we dan carpoolen vanaf Ochten bijvoorbeeld?
Dus geheel verdwenen uit jullie leven ben ik niet, en jullie ook zeker niet uit mijn hart!
Liefs, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan