Hey Rianne!
Mooi klote zo allemaal of niet? Ik denk in ieder geval net als de rest dat je de juiste keuze maakt nu hoor! Ik ga je zeker melen en we moeten zeker nog eens afspreken in dat speelparadijs van lydia dat jullie "thuis" noemen, ahahahha!
Ik denk dat ik maar cancel voor donderdag, zoals je aan het tijdstip ziet ben ik nog vreselijk wakker. Pens ligt me gruwelijk in de weg en is te zwaar om even om te gooien naar de andere kant, hihihi! Daar komt bij dat ik poep-verkouden ben... Oma wil met alle liefde donderdag oppassen en ik denk dat ik daar maar gretig en dankbaar gebruik van ga maken. Als ik 's nachts niet kan slapen, dan misschien wel een beetje duttelen op de bank? Ik geef je mijn ie-meel ook nog even hoor: mariekevanvoorst@hotmail.com
Voor het geval ik even geen tijd heb om je te melen ofzo, kan maar zo met een bevalling op komst, hihihi!
Dikke kus voor jou en Lydia! Marieke
PS: Mijn zusje heet Lydia... En we noemen haar eigenlijk altijd lydje, moet me altijd inhouden bij jou om haar niet ook lydje te noemen, hihihi! Gek hé?