Hallo meiden,
Nog even een update. Mijn vader en moeder zijn op de hoogte! Ze waren ontzettend blij en ja we hebben even wat traantjes weggepinkt. En ja zeker gaat mijn mam mee naar de echo.
Ik wil niet irritant zijn maar volgens mij beginnen de hormonen al op te spelen, er komen best wat emoties los en vragen en vragen en vragen en blijdschap en blijdschap, alles passeert de revue.
Ik heb alle berichtjes van jullie gelezen wat zijn jullie toch schatten, ik hoop dat jullie stuk voor stuk snel zwanger zijn.
Marie had me trouwens nog gemaild, ze zij inderdaad dat ze pendelde wanneer een positieve uitslag, dus het zal mij benieuwen of ze ook het geslacht goed heeft. So far so good zullen we maar zeggen. Fijn trouwens dat ze dat doet.
We hadden al een jongensnaam; Clement en een meisjes naam; Madée ze liggen dus al op de plak maar welke het wordt we wachten het even af dat is nog zo ver vooruit. Dus hierbij hebben jullie de namenprimeur, hebben jullie wel verdiend.
Dikke dikke kus
talke
trouwens
ik denk dat ik al deze reacties uitprint en het in het eerst foto-album ga stoppen. Dan zijn jullie er altijd bij (leuk idee al zeg ik het zelf hihihihihihhihihi)