Lijstje december (uitgerekend)

Joehoe
Daar was een kloppend hartje in de baarmoeder, precies 7 weken en 3 dagen oud.
Hoe dat kan is mij een raadsel. Geknutseld met condoom jammer hoor zo weinig lol.
Maar een wonder is het voor mij wel en ik ben heel erg blij. Ik mag over 3 weken weer komen en dan ben ik nog steeds niet uit de gevarenzone, maar blij ben ik nu wel
groetjes Machteld

He machteld, van harte en super dat het allemaal top is daar van binnen. Ik begin nu een beetje meer te genieten van m'n zwangerschap ( k ben gisteravond kotsberoerd geweest van de pannekoeken en vanmorgen van het broodje....yes t zit er toch ) hahaha verder voel ik me prima.

Ik ben werkzaam in de thuiszorg als huishoudelijkehulp en vroeg me af of er meer dames zijn met deze baan.
Omdat dit best wel zwaar werk is met eigen clienten 3 dagen in de week met dagen van 8 uur. Ik vraag me dus af hoe jullie dit zouden gaan doen op den duur. Ik werk momenteel gemiddeld 20 uur per week.

Groetjes Ilona

Nou Machteld wat een geweldig nieuws!!
Heel fijn om te horen (lezen) dat de echo goed was.
We zijn nog niet uit de gevarenzone maar een kloppend
hartje is toch al wel een heel goed teken en eind in de goede weg!

Groetjes van Happy

Gefeliciteerd Machteld! Een goed begin is het halve werk...
Volgens mij kan er altijd iets misgaan, maar als het nu zo goed gaat, zou ik er vooral maar van genieten en vertrouwen in hebben.
Wat een wonder dan weer. Over 3 weken nogmaals! Voor mij is het pas over een kleine 3 weken en dan weer wachten tot 20.

Groetjes,
Tamar

ik mag 3 weken na de vorige echo ook weer, dus inmiddels alweer bijna over  2 weken. Daar ben ik wel heel blij mee en er is aangegeven dat als ik echt in de rats zit, ik altijd eerder een echo mag aanvragen.. gezien de onzekerheid van de vorige zwangerschap.

Maar hoe gaat het nu met jullie, meiden?
Kwaaltjes nog aanwezig? Ik ben nu echt behoorlijk misselijk steeds, op het werk is het vooral lastig!!!
Ik spaar nu ook urinie op voor Moeders voor Moeders, hoe eerder hoe beter he...

Nou fijn weekend verder en tot horens

Hoi Happy Tamar en   anderen.

Ja ik ben eigenlijk de hele dag misselijk, moe vreselijk zere borsten. Verder loop ik de hele dag te boeren, echt heel goor. Maar wat ik het vervelende vind is dat ik alweer 4 dagen hoofdpijn heb. Hoeveel paracetamol slikken jullie? Drie is zo weinig. En als ik maar 500 gram neem kan ik net zo goed niets nemen. Het vervelende is dan dat ik in een cirkel van hoofdpijn, migraine kom. Wij moeten hier thuis alle zeilen bij zetten en ik moet echt blijven functioneren. Dus daarom neem ik voor het slapengaan dan toch maar 2 tegelijk. Nu heb ik vanmorgen geen heel erg bonkend hoofd en dan maar hopen dat het zo blijft. Maar ik voel dat de hoofdpijn op de loer ligt. Maar als ik helemaal niets doe dan ben ik bang dat het alleen maar minder wordt. Gelukkig kan ik s'middags wel een tukje doen.   Allemaal de groetjes en een lekker weekend.
Machteld.

Hoi allemaal,

Wil me ook graag bij jullie clubje voegen. Ben 36, zwanger van 2e kindje en ben op 22 december uitgerekend. Net als een aantal anderen, zit ik wel in spanning, heb voor mijn dochter een missed abortion gehad en kan helaas pas 20 mei terecht voor een echo. Gelukkig ben ik lekker misselijk en vreselijk moe, dus dat is wel een goed teken.
Doeiiii

@ Lilian: welkom, gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!!!

@ Machteld:
wat vervelend dat je steeds zo'n hoofdpijn hebt. Ik had het wel in het hele prille begin (4/5 weekjes) vaak maar nu eigenlijk niet.. supervervelend om dat er ook nog bij te hebben zeg.
Ik weet eigenlijk niet hoeveel paracetamol je mag hebben, staat wel in de bijsluiter toch? zolang je maar geen ibuprofen-achtige pillen slikt en niet buitensporig veel paracetamol, kan het volgens mij geen kwaad.
En twee tegelijk heb ik ook wel geslikt, dat hielp tenminste een beetje.
Bij twijfel gewoon ff je huisarts vragen anders (of vk)

Meiden: het is alweer weekend, de dagen vliegen (vind ik) best snel voorbij.. dinsdag mag ik alweer naar de 9e week!!!

Terug
Bovenaan