Lijstje december (uitgerekend)

Hee lieve meiden!

Allereerst Happy, gefeliciteerd met je goede echo! Echt super!

Wat een lieve reactie van iedereen! Ik zal proberen op alles antwoord te geven...

Ik werk nu 3 dagen per week, wat ik echt fijn vind. Jammergenoeg komt
er een drukke periode aan waarin ik fulltime moet gaan werken. Ook is
het een vrij nieuwe baan, dus ik heb geen idee hoe ze op mijn
zwangerschap gaan reageren...

Alle miskramen waren bij mij tussen de 6 en 8 weken, dus de komende 2 weken zijn ronduit verschrikkelijk te noemen...Ik woon op een dorp en heb het gevoel dat de huisartsen me hier niet serieus nemen. Dat is ook niet echt een opkikker. Ik probeer het ook altijd zo lang mogelijk uit te stellen om naar de huisarts te gaan.
Wel ben ik een paar jaar terug al helemaal medisch doorgemeten. Die konden geen aanwijzing vinden voor de miskramen. Dat was op zich een goede uitkomst, maar de onzekerheid blijft.

Vanaf nu zal ik niet meer klagen hoor, want ik ben supergelukkig met mijn lieve man en geweldige dochtertje!!!

Groetjes en een dikke Evelien

Hallo,

Ik werk 4 dagen per week. Dit doe ik sinds 1 december. Ik heb een nieuwe baan. Om deze te kunnen vinden heb ik ervoor gekozen 1 dag meer te gaan werken. Ik werk nu wel een stuk dichterbij en dat scheelt een hoop reistijd en kan ik tenminste de kinderen ook naar de crèche brengen en niet alleen mijn man.
Ik heb een contract voor 13 maanden. Ik hoop dat ze daarna nog genoeg werk hebben en dat ik mag blijven. Daar is zeker wel kans op, maar wil niet te hoge verwachtingen.Het zou fijn zijn als ik vaste aanstelling krijg want dan hoop ik ouderschapsverlof op te kunnen nemen en terug naar 3 dagen per week. Dan zouden kinderen 1 dag minder naar de crèche hoeven en wat meer energie thuis  op kunnen doen. Ik zelf trouwens ook. Zeker met 3 kinderen zou ik dat wel pittig vinden.
Ik werk bij de overheid, dus om werk zitten ze niet verlegen. Nu maar duimen.

Groet,
Tamar

Hoi allemaal,

Ik wil me ook ff voorstellen. Mijn naam is Mirjan en ik ben in verwachting van onze 3de. We hebben al 2 zoontjes. De oudste is bijna 5 en de tweede is 2.5. Ik heb ook twee keer in miskraam gehad dus dit is mijn 5de zwangerschap. Ik ben 34 jaar. Op 6 mei heb ik de eerste afspraak bij de VK. Ik ben op 10 dec uitgerekend. Wil iemand mij in dit schema zetten? Alvast bedankt!

Groetjes,
Mirjan

Hallo allemaal!

Eigenlijk had ik morgen mijn eerste echo, maar ik mocht van de gyn al een weekje eerder komen. Vorige week vrijdag hebben we ons wondertje dus al mogen zien. Het was een prachtige, en niet te missen vlek op het beeldscherm! Omdat ik nog maar 6+1 weken was, hadden we er niet op gerekend een hartje te kunnen zien. Maar je zag het knipperen en de gyn kon het geluid ook goed oppikken. Het mooiste geluid dat er bestaat... Nu durven we pas echt te genieten. En vrijdag mogen we weer!
Ik voel me eigenlijk wel goed. Af en toe een beetje 'ziekig' en moe. Maar ik heb wel erg last van een zwaar gevoel in m'n buik. Alsof ik veel te veel gegeten heb. En ik heb nu dus al een opgezette buik...
En wat ik eerder las, als ik me 's nachts omdraai heb ik het gevoel dat ik spierpijn in m'n buikspieren heb. Is dit normaal?!
Zijn er verder al mama's (in spe) die hun echo al gehad hebben?

Hoi lievielienie.

Nee, ik moet morgen nog. Ik ben heel benieuwd
Groetjes   Machteld
P.s. Ik heb net deze banner geprobeerd lijkt me zo leuk. Ik ben er alleen niet een held in, maar het is toch gelukt. Of hij morgen ook daadwerkelijk 1 dag vooruit gaat weet ik niet. En ook niet hoe ik hem ergens moet plaatsen zodat ik het iedere keer onder een bericht kan plaatsen. (ga ik er even vanuit dat ik morgen gewoon goed nieuws heb en de weken daarna ook)

Gefeliciteerd Lievielienie en heel veel sterkte Machteld.
Ik vind dat je het goed heb gedaan met die banner, Machteld. Ik wil dat ook, maar moet me even in verdiepen. Ziet er zo leuk uit.
Als ik mensen hoor dat ze al een echo hebben gehad, kan ik steeds moeilijker wachten, maar het is nog een krappe 3 weken!
Fijn dat het vooral goed nieuws is.

Groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan