Lijstje van septembermama's

Naam- Leeftijd- Kindje- Uitgerekend- Eerste echo:

Minke- 27 jaar- 1e kindje- 1 sept.
Elin83- 26 jaar- 1e kindje (na mk)- 2 sept.- 19 jan.
Marjolein- 28 jaar- 1e kindje- 2 sept.
Marian- 31 jaar- 3e kindje- 3 sept.
Petra- 34 jaar- 2e kindje- 3 sept.
Maaike- 28 jaar- 1e kindje- 6 sept.
LiesjeCo- 28 jaar- 3e kindje- 11 sept.
Luus- 31 jaar- 3e kindje- 12 sept.
Nathalie- 29 jaar- 1e kindje (na mk)- 14 sept.

hallo Minkemuurtje,

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik ben niet iemand die een positief verhaal heeft. Maar weet wel dat het niets hoeft te betekenen.
Aan de hand van je uitgerekende datum zou je bij een inwendige echo al wat kunnen zien. Heb je al gebeld met de vk?
Ik zou dat doen, en je zeker niet af laten schepen.
Anders via de dokter laten doorverwijzen naar de gyn. De dokter kan trouwens ook zien of je baarmoeder mond gesloten is.
Ik wil je echt geen angst aan praten, maar ik ben gewoon niet de juiste persoon om op je verhaal te reageren.
het kan zijn dat je na gemeenschap een bloedinkje hebt omdat je baarmoeder mond beter doorbloedt is, dit kan zelfs gebeuren bij ontlasting.
Hou ons op de hoogte meid.

liefs nath

Rode afscheiding (zonder stolsel) hoeft echt niks ergs te betekenen hoor! Er zijn heel veel vrouwen die wat bloed verliezen.

Natuurlijk kan het ook wel betekenen dat het mis gaat, maar dat geldt echt niet in alle gevallen hoor.

Heb ervaring met bloedverlies, en tuurlijk je schrikt, maar zonder problememn 9 mnd zwanger geweest en een gezond kind!

Ik heb gister nog even de VK gebeld, en ze zei dat het waarschijnlijk meevalt omdat ik er geen buikpijn bij heb. Ze zei dat een echo nu geen uitluistel geeft omdat je met 6 weken niet altijd wat ziet.
Vanmorgen was het weer over. Ik probeer er niet teveel over in te zitten. En hopelijk komt het niet weer terug.

He Minke, ik hoop echt het beste voor je.
inwendige echo kan nu al gemaakt worden.
Ik ga als ik 6 weken zwanger ben ook al naar de gyn voor de echo. Dat is omdat ik hiervoor een mk gehad heb.
Ik weet als de dag van gisteren hoe onzeker ik was, maar ik heb dan ook 3 dagen gevloeid, en daarvoor 2 keer een klein beetje. En ik voelde me ook helemaal niet zwanger meer.

Ondanks dat ze misschien niet de hartactiviteit al kunnen meten, zien ze welke vorm je baarmoeder heeft. daar zien ze ook veel aan.

Je moet dus nog wachten tot 29 januari? dan is je 1ste echo toch? Nou meid sterkte, zoek eens op het forum in het verleden verhalen hierover.
Daar zitten zeker verhalen bij die zeer positief zijn. En Liesje heeft er zelf ervaring mee gehad. Dus dat is al een mooi voorbeeld.

liefs

ik heb 26 januari de eerste echo, maar als ik me ongerust maak ga ik zeker eerder bellen. Ik heb nu geen bloed meer dus ik hoop dat het maar tijdelijk was. Wel eng hoor, je schrikt dan wel heel erg.
Ik ben nu dus 6w en 1dag,
Voel me nog wel erg zwanger, ik ben een beetje misselijk en heb zere borsten. Ik heb ook steeds wat krampen in mn buik. (net alsof je ongesteld moet worden)

Terug
Bovenaan