Lijstje van septembermama's

@minkemuurtje:
Bij mijn zoontje had ik met 7,5 week de eerste echo, gewoon een "buik" echo dus niet vaginaal. Was prachtig te zien en ook een mooi kloppend hartje. Weet niet of de verloskundige ook vaginale echo's doet, ik vermoed van niet.

hallo allemaal.

ik ben tamara en ben 13 september uitgerekend.
ik heb al een zoontje van 2 jaar.
op 1 februari gaan we voor het eerst naar de verloskundige.
bij de eerste wel de eerste keer een inwendige echo gehad. hoop nu van niet maar ga er wel van uit. je voelt het eigenlijk niet, maar het is gewoon niet zo'n leuk idee.
o ja, ik ben 27 jaar.

gefeliciteerd allemaal.
geniet van de zwangerschap, het is zo mooi

hallo allemaal.

ik ben tamara en ben 13 september uitgerekend.
ik heb al een zoontje van 2 jaar.
op 1 februari gaan we voor het eerst naar de verloskundige.
bij de eerste wel de eerste keer een inwendige echo gehad. hoop nu van niet maar ga er wel van uit. je voelt het eigenlijk niet, maar het is gewoon niet zo'n leuk idee.
o ja, ik ben 27 jaar.

gefeliciteerd allemaal.
geniet van de zwangerschap, het is zo mooi

Naam - leeft. - kindje - uitgerekend - 1e echo
Minke -27 jaar -1e kindje -1 sept
Elin83 -26 jaar -1e kindje(na mk)-2 sept -19 jan
Marjolein-28 jaar -1e kindje -2 sept
Evje -33 jaar -1e kindje -2 sept
Marian -31 jaar -3e kindje -3 sept
Petra -33 jaar -2e kindje -3 sept -28 jan
Maaike -28 jaar -1e kindje -6 sept
Dominique-27 jaar-2e kindje -7 sept
Linda- ? jaar -1e kindje -8 sept -al gehad
LiesjeCo-28 jaar -3e kindje -11 sept
Luus -31 jaar -3e kindje -12 sept
Happy82-27 jaar -1e kindje -13 sept
Nathalie-29 jaar -1e (na mk) -14 sept
Marieke – 24 jaar – 1e kindje – 15 sep
Nathalie -23 jaar -1e kindje -16 sept

Wat leuk om met vrouwen te kunnen kletsen die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend! Ik mag 3 februari voor het eerst naar de VK. Ik vind het allemaal erg spannend. Vanochtend is er al een mevr. van moeders voor moeders langs geweest. Daar mag ik maandag mee beginnen. Ik had al een paar testen gedaan, allemaal positief. En nog werd ik zenuwachtig nu ik voor die mevrouw weer urine moest inleveren...
Ik ben al twee weken verschrikkelijk moe, maar dacht dat het door oud en nieuw kwam. Vorige week heeft de misselijkheid ook helemaal toegeslagen. Vandaag ben ik zelfs halverwege mijn lunch gestopt omdat het ineens op kwam zetten...

Liefs,

Marieke

.

Hallo,

Zou me ook graag willen aanmelden bij de septembermama`s. Ik ben zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 16 september. Afgelopen september heb ik na 6 weken een miskraam gehad. Dat was best even zwaar. En vandaag ben ik precies weer 6 weken zwanger. Ik voel me geweldig. enne... oja ik ben 27 lentes jong!

Groetjes Marieke

Hallo,

Allemaal gefeliciteerd. Ook ik wil me aansluiten bij de Septembermama's. Ben 29 jaar en uitgerekend op 26 september. Dit wordt mijn 2e zwangerschap. Mijn zoontje is met ruim 5 maanden zwangerschap geboren en daarna ook gelijk overleden. Dit worden nu dus onzekere tijden. Maar ik wil het van de daken schreeuwen: Ik ben zwanger!!!. Deze week de VK bellen voor een afspraak en als alles goed is vertellen we het denk ik binnenkort aan onze familie.

Groetjes,
Milie

Hallo allemaal,

Ik wil me ook graag aansluiten bij de club. Mijn naam is NYCity girl en ik ben 28 jaar oud, zwanger van mijn eerste kindje, uitgerekend op 10 september, nog aan het wachten tot mijn verzekeraar mij een polis toestuurt ivm het feit dat ik pas net weer in NL woon en ben dus nog niet bij huisarts of verloskundige geweest.

Kwaaltjes: moodswings, opstipatie, constant trek maar dan ook weer heel snel een vol gevoel, grote en gevoelige borsten.

Naam - leeft. - kindje - uitgerekend - 1e echo
Minke -27 jaar -1e kindje -1 sept
Elin83 -26 jaar -1e kindje(na mk)-2 sept -19 jan
Marjolein-28 jaar -1e kindje -2 sept
Evje -33 jaar -1e kindje -2 sept
Christien-22 jaar-2e kindje-2 sept.
Marian -31 jaar -3e kindje -3 sept
Petra -33 jaar -2e kindje -3 sept -28 jan
Maaike -28 jaar -1e kindje -6 sept
Dominique-27 jaar-2e kindje -7 sept
Linda- ? jaar -1e kindje -8 sept -al gehad
LiesjeCo-28 jaar -3e kindje -11 sept