Heej hallo allemaal , kijk weer een paar nieuwe zwangere mama's. Gefeliciteerd allemaal!
Hier gaat het goed. Heb zo onderhand ook het wel bekende grotere borsten probleem! Moet ook bijna op zoek naar meegroei bh's. Pfff, en ik heb al geen kleine dames van mezelf! Ach ja, man lief vind het geweldig. haha.
Verder afgelopen weekend minder mooi nieuws gehad, mijn beste vriendin was ook zwanger, zij liep 4 dagen voor op mij. Zo byzonder en zo ontzettend gaaf. Wie kan dat nou zeggen, dat je samen met je beste vriendin zwanger bent!
Ze belde zaterdag dat ze een miskraam had. Tsjonge, wat heb ik gehuild zeg! Was helemaal van slag af. Ze is er zelf wel heel nuchter onder en zegt gewoon dat het zo beter is omdat het anders nooit kans van slagen had gehad. Dat is ook zo, maar wel even zwaar. Ik las dat een paar van jullie het ook al mee hebben gemaakt.
Ik werd er wel wat onzeker van, en heb steeds bij elk krampje in mijn onderbuik al weer kippevel, dat hoeft natuurlijk helemaal niet, maar onbewust gebeurd het toch. Mijn vriendin belt nog steeds elke dag om te vragen hoe het gaat, bahbah, dan kan ik gaan vertellen dat ik me zo goed voel... Vreemd gevoel, eerst deel je alles samen en nu ga je alleen verder.
Nou ja, wat eent triest verhaal zo tussen de blije verhalen!! Getsie! Ik ga nu weer vrolijk mee doen met de rest hoor!
Want ik voel me echt goed, ben alleen ontzettend moe en niet vooruit te branden! Pfffff. wordt al moe als ik naar het volgende kanaal op tv zap! Haha. Mijn misselijkheid lijkt een beetje op te knappen, het gaat iets beter en ik hoef niet meer steeds over te geven. Voel in mijn onderbuik zo nu en dan wat kramp, dat zullen de banden wel zijn. Maar hier heb ik verder weinig last van.
Verder ben ik nu bezig voor moeders voor moeders. Elke dag een container vol plassen,hihi. Gaat prima, alleen stinkt het behoorlijk, zit een chemisch goedje door om het hcg hormoon goed te bewaren.
Nou lekker verder genieten allemaal,
Groetjes Marjolein