Lijstje van septembermama's

Welkom nieuwelingen,

Jullie natuurlijk ook gefeliciteerd. Het nieuwe lijstje is dus:

Naam - leeft.- kindje - uitgerekend - 1e echo
Minke-27 jaar-1e kindje-1 sept
Elin83-26 jaar-1e kindje(na mk)-2 sept-19 jan
Marjolein-28 jaar-1e kindje-2 sept
Evje-33 jaar-1e kindje-2 sept
Marian-31 jaar-3e kindje-3 sept
Petra-33 jaar-2e kindje-3 sept-28 jan
Maaike-28 jaar-1e kindje-6 sept
Dominique-27 jaar-2e kindje-7 sept
Linda-? jaar-1e kindje-8 sept-al gehad
LiesjeCo-28 jaar-3e kindje-11 sept
Luus-31 jaar-3e kindje-12 sept
Happy82-27 jaar-1e kindje-13 sept
Nathalie-29 jaar-1e (na mk)-14 sept
Nathalie-23 jaar-1e kindje-16 sept

Hallo allemaal en alvast de felicitaties,

ik sluit me ook aan voor september maar ik denk dat ik in augustus gaat vallen. Word moeder van de 2e uitrekendatum 4-09
Andere vader dan die van mijn dochtertje maar kan je zeggen dat ie dolgelukkig is en wil proberen zoveel mogelijk mee te maken. (dat was wel anders met de vorige)
Volgende week de 19e 1e echo omdat ie de 31e voor 4 tot 6 maanden weg moet naar het buitenland.
Oja ik ben Dees en ben 36 jaar

Voor de rest beetje last van misselijkheid en buikkrampen waar ik slecht van kan slapen. Maar heb bij de vorige zwangerschap bekkenproblemen gehad vandaar.

Nou ik dan ook maar,

Hallo allemaal,

Mijn naam is Petra en ik weet nu 5 dagen dat ik voor het eerst zwanger ben (we hebben wel al een dochter van 6 jaar die niet in mijn buik gegroeid is maar in mijn hart, oftewel geadopteerd).

Ik heb geen idee wat mijn datum is ik gok op ongeveer 10 Sept.
19 Februari moet ik voor mijn eerste afspraak en tegelijk echo dus dan zal het allemaal wel wat duidelijker worden.

Ik vind het in ieder geval erg spannend, maar ik hoop wel dat ik snel wat minder moe zal zijn.

oke dan bereid ik me voor op een inwendige echo. Het is bij de VK, zou die dan ook de inwendige echo doen?
Ik ben vandaag volgens mij 7 weken, en mn broeken zitten mn nu al niet meer lekker, ik heb de knoop open en er wat langs over. Ik vroeg me af in welke winkels je allemaal positiemode kunt krijgen? ik weet dat miss etam en prenatal het verkopen, zijjn er nog meer winkels?

Terug
Bovenaan