liselotte?

Hoi Wendy,
ik heb geen bloedverlies na de sex.
weet ook niet hoe dat zou kunnen komen.
ik heb net weer getest en heb nu nog maar een streepje.
nu weet ik het echt niet meer.
maar ik heb net geteld en heb nog vier testen dus tot donderdag.
dat is dan tot dag 19 dus als ik dan nog geen positieve test heb dan weet ik het niet meer.
als er uit de testen niets uitkomt dan doe ik ze ook niet meer.
het is misschien ook gewoon een kwestie van geluk.
aan de andere kant dan denk je heb ik wel een eisprong maar ja dat zal wel anders werden we ook niet ongi he.
ik heb zelf mijn nod dag ook de 12e als het goed is dus we gaan er samen voor.
vorige maand had ik een goed gevoel en toen was het niets.
deze maand een slecht gevoel dus misschien worden we nu wel verrast.
ik hoooooooop het zooooooo.
voor ons allebei.
gr liselotte

hoi liselotte,   ik hoop het natuurlijk ook, maar omdat ik nu weer zulke buikpijn heb ,heb ik het eigenlijk weer opgegeven jij niet??? ik heb nu zoiets van als ik weer ong wordt , dan ga ik het echt proberen om er niet meer zo mee bezig te zijn!! ik weet dat ik het al een paar keer heb gezegd maar nu hebben we wel alles er aan gedaan , toch??
uitgerekend hoe en wat wanneer... , en ovulatietesten en alle onderzoeken bij de gyn en nergens komt   iets uit!!! dus we moeten denk ik dan toch de natuur zijn gang laten gaan, en dan komt het vanzelf zegt iedereen!!!!! nou dan  ben ik benieuwd!!! maar ik hoop natuurlijk dat we deze maand niet meer ong worden en we eindelijk een pos test in handen hebben!!!! ik ben vandaag precies 2 jaar geleden gestopt met de pil!! ik heb hem in januari 2005 voor het laatst laten zetten en ik moest hem eigenlijk weer 1 april   laten zetten maar dat heb ik niet meer gedaan!!
hoe komt het eigenlijk dat er bij jullie zoveel tijd tussen zit??? je bent nu 8 maanden bezig? toch?? dus je dochtertje was al 6 toen jullie besloten voor nog een tweede te gaan?ik zelf heb er wel voor een gedeelte zelf voor gekozen, niet natuurlijk dat het nu 2 jaar duurt maar wel dat er niet maar 2,5 jaar tussen zat want dat kon ik zelf niet af twee kleine kindertjes, dus daarom is ons joelle al 4,5 nu, maar ja je ziet wel je hebt het niet voor het zeggen he??
nou ik hoor je morgen wel weer , hoe het met je test is gegaan, ik ben echt benieuwd,
groetjes wendy

Hoi Wendy,
het feit dat mijn kindje al zes is komt doordat mijn man eerst altijd maar een kindje wilde.
heb ook een hele moeilijke bevalling gehad met nadien nog een lange nasleep.
hij heeft toen gezegd dat hij dat nooit meer wilde meemaken.
ik heb echt kantje boord gelegen.
had bijna geen bloed meer in mijn lijf.
en omdat hij er eigenlijk altijd al maar een wou heeft hij toen gezegd dat hij het toen helemaal zeker wist dat het er maar bij een zou blijven.
ik heb me daar toen bij neergelegd en vond het toen ook heb beste.
tot een jaar geleden toen een paar vriendinnen van mij zwanger werden.
heb begon te kriebelen bij mij en dat is niet meer weggegaan.
en toen begon mijn dochtertje ook nog te vragen om een broertje of zusje.
dus ben met mijn man gaan praten en hij zei dat hij erover zou denken.
ik dacht eigenlijk zelf dat hij nooit overstag zou gaan want als hij iets niet wilt dan doet hij dat ook niet.
en ik wil natuurlijk ook dat hij het zelf ook wil.
en dat hij ook erachter staat.
en toen zei hij een tijdje later dat we   er maar voor moesten gaan dan.
ik heb gewoon liggen huilen van blijdschap.
ik dacht dat doen we wel even want ik was van mijn eerste kindje immers gelijk zwanger.
kun je nagaan wat een domper het was toen het niet gelijk lukte.
maar hoe langer je erover doet des te meer je eraan went.
hoop eigenlijk dat het binnenkort wel een keer raak is want mijn kindje word over een paar maanden zelfs al zeven.

gr liselotte

hoi liselotte, mischien vond je me te nieuwschierig maar ik was er eigenlijk wel benieuwd na omdat ik zelf ook altijd heb gezegd ik wil er maar 1 en niet meer want ten eerste ik kan die spanning niet meer aan bij een nieuwe zwangerschap, ( ik weet niet of dat je mijn verleden nog weet zoniet dan vertel ik het nog wel een keer en anders snap je me wel)   en ten tweede als ik er ooit nog 1 bij wil ( kan) dan pas als ons joelle naar school gaat dus zodoende zijn we later met de pil gestopt!! en omdat ik ook voor ogen had dat ik weer zo zwanger zou zijn hadden we het uitgeteld en ze zou dan inderdaad bijna naar school gaan en anders al naar school gaan maar nu gaat ze al lang naar school en er is nog niks !!  
heb vandaag wel ontzettende steken rechts in mijn buik , ik weet niet waar het vandaan komt misschien wel de spastische darm wie weet!! maar ja je denkt natuurlijk ook anders zo van misschien wel mijn eisrong danben ik weer te laat want de laatste keer dat we geklust hebben is zaterdag  dus dan is het deze maand weer niks, en ik weet ik zit me mischien druk te maken voor niks want dat weet je nooit zeker natuurlijk , maar toch.....
alles wat we nu voelen denk je bij na , tenminste ikke,
ik ben benieuwd bij jou !!! laat je nog iets weten vanavond??
tot straks.....
groetjes wendy

Hoi Wendy,
veel rugpijn vandaag en wat zeurderige pijn onderin mijn buik
maar nog steeds geen positieve test.
word er niet goed van.
en ik vind je heus niet nieuwsgierig hoor
ik vind het zelf ook leuk om te horen van een ander.
ken jou verhaal nog niet.
heb nog twee testen want heb er vanavond ook nog een verprutst.
dus woensdag de laatste test.
had afgelopen donderdag dus mijn donkerste test.
maar die was niet donker genoeg
misschien toch wel donderdag mijn ei gehad dan.
we zullen zien.
gr liselotte

hoi hoi, nou mijn verhaal is zo,
ik heb 5,5 jaar geleden een zwangerschap moeten afbreken bij 26 weken en toen ben ik bevallen van een heel mooi zoontje genaamd jordy *
hij is op 20 november geboren/gestorven en ons joelle is in oktober geboren dus ik was eigenlijk vrij snel weer zwanger alleen toen ging ik dus de molen in echo hier en een echo daar natuurlijk zelfs naar proffessors in maastricht geweest!! alles was goed met ons joelle alleen werd ik met 35 weken  wel zo ziek dat ik dacht dat ik griep had maar toen moest ik op controle bij de gyn en toen was mijn bloeddruk 180/120 dus veel te hoog!! ik werd acuut opgenomen en met medicijnen is mijn bloeddruk toen wat omlaag gekregen en toen heb ik het nog uit kunnen zingen tot 37 weken en toen moest ze komen , en is ze ook kerngezond geboren alleen wel wat klein maar dat zal je nu niet meer zeggen( is te groot voor haar leeftijd via het buro!!), dus bij een eventuele volgende zwangerschap ga ik weer het zelfde tegemoet!! de onderzoeken en de spanningen natuurlijk,  maar die heeft iedereen natuurlijk!! maar ik met andere redenen,
misschien dat je het nu snapt waarom ik eigenlijk zolang heb gewacht met de keuze voor een tweede( derde),
effe iets anders,
ik snap er ook niks meer van , van die testen!!! volgens mij doen we het verkeerd of er klopt helemaal niks van!!! want eigenlijk kan dit niet he!! je had toch allang een ei moet hebben?? wat is jou langste cyclus?? kan het dan wel zo zijn?? dat je een dezer dagen nog een  ei vind!! ( ik denk dat ik maar zondag eieren ga zoeken dan weet ik zeker dat ik er 1 vind!!! zonder ovutesten!!) ha ha
grapje, ik kan nu wel wat lachen maar ik voel me ook kut hoor want zo weet je helemaal niks!! dus weer 10 of 14 dagen afwachten!!!
we zullen zien,
tot morgen, of dadelijk,
groetjes wendy

Hoi wendy,
Mijn langste cyclus was 30 dagen en dat was afgelopen maand.
Maar als ik daarvan uitga dan heb ik mijn ei vandaag.
En dat is ook niet zo.
Ik denk dat ik maar van het donkerste streepje uit moet gaan en dat was afgelopen donderdag.
Dat zou precies kloppen met mijn normale cyclus van 26 dagen.
Had vandaag gewoon geen streepje dus dat gaat er denk ik ook niet meer komen.
Had vorige week drie dagen achtereen een streepje alhoewel hij te licht was.
het eerste streepje was woensdag het donkerste donderdag en toen vrijdag weer een lichte.
nadien geen tweede streepje meer gehad.
ga denk ik ook maar paaseitjes zoeken haha.
zie het somber in deze maand.
gr liselotte

halloooooooooooooooooooo,
niet opgeven he!!! we gaan samen deze dagen nog door brengen en daarna!!!! we zoeken zondag  lekkere eitjes !! dan hebben we tenminste nog iets!!
nou ik ben benieuwd morgen!!,ik hoor je nog wel,
tot dan doei doei
groetjes wendy

Terug
Bovenaan