liselotte?

hoi liselotte, ik doe dadelijk de test en is hij dan nog licht?? dan bestel ik er morgen bij dat duurt dan een dag dus dat komt dan mooi uit! heb er nog 1 voor morgen en dan zou eigenlijk toch wel al een eisprong moeten   komen want anders duurt het wel heel lang , we zullen dadelijk zien!! tot straks!
groetjes wendy

even nog een vraagje?? heb jij ook een beetje buikpijn en rugpijn?? en moet de test echt precies op dezelfde tijd , of als je het in de avond doet dan moet het volgende keer ook in de avond en niet in de middag?? want de eerste heb ik om 21:00 gedaan en gisteren om 22:00?? zou dit wat uitmaken??
doei doei

he he,
ik heb net een test gedaan en weer een lichte streep???? dus misschien morgen dan,
laat je nog iets horen vanavond als je hebt getest ,
tot snel doei doei,

Hoi Wendy,
Dat ene uurtje zal niet uitmaken hoor.
Het zal meer gaan over dat je het de ene dag s'morgens doet en de andere dag s'avonds.
Dan zit er te veel tijd tussen.
Ik had ook weer een tweede licht streepje maar hij was al donkerder dan gisteren.
Is dat bij jou ook?
Misschien morgen ook bij mij een positieve test.
Als je positief test is het wel makkelijk om uit te maken wanneer je noddag precies is.
Want dat is altijd 14 dagen naderhand.
Gr Liselotte

hoi hoi, nee bij mijn hetzelfde als gisteren en eergister!! maar het kan wel kloppen al sik morgen een pos test zou hebben want dan zit ik weer op 30 dagen net als afgelopen maand!! 15 maart ongesteld geworden en morgen is het de 30ste dus ...... kan wel kloppen toch??
nou op naar morgen dan maar!!!
tot morgen doei doei

Hoi Wendy
ik zal voor je duimen meid.
ik hoop dat je vandaag een positieve test in handen zult hebben en dan kun je aan de slag
heb op mijn test nog gelezen wanneer je bij een positieve test  je eisprong hebt.
het is binnen 24 tot 48 uur.
hoor je vanavond nog wel.
gr liselotte

Hoi Wendy,
ik zal vanavond wat later zijn want ik moet eerst ergens naartoe.
Gr liselotte

Hoi Wendy,
Ik heb net de test gedaan en het streepje is nu heel licht.
Ik snap er niets van.
Gr liselotte

Terug
Bovenaan