liselotte?

hoi hoi, ja ja ik ben er wel alleen kregen we gisterenavond bezoek dus kon ik helaas niet op de computer komen!! zat al de hele tijd van ga nou ( ha ha) maar ja ze gingen pas om 01:00 naar huis dus dat was te laat om te reageren sorry!!!!
maar heb gisteren een test gedaan en weer een heeeeeeeeel licht streepje!!! ik snap er ook niks meer van!!! zou onderhand toch wel een keer pos moeten zijn want anders duurt het volgende maand bijna 35 dagen mijn cyclus en daar geloof ik eerlijk gezegd niks van !! heb nu geen testen meer , kon ze gisteren niet bestellen computer was vastgelopen!! dus nu haalt het dan toch niks meer uit om ze te bestellen want zal je zien had ik vandaag waarschijnlijk anders een pos test gehad!!!en dat weet ik nou dan   niet meer!!! ik ga gewoon om de dag klussen!!! dan moet het gewoon een keer raak zijn!!!
( hoop ik) en bij jou ook nog  geen  pos test ?? hoe kan dat ?kan dat kloppen of   heb je nu dan ook een superlange cyclus!!! volgens de testen dan he!! want het  kan goed zijn dat we de eisprong al hebben gehad!!!! we zullen het weten als we ong geworden zijn dan tellen we er gewoon 14 dagen af!! maar ik hoop natuurlijk niet dat we ong worden!!! maar ik zie het somber in!!! jij ook ??
tot vanavond en ik hoop dat je nu dan een pos test in handen  hebt!!
ik hoor het!!!
groetjes wendy  

Hoi Wendy,
Bij mij kan het wel kloppen want normaal had ik een cyclus van 26 dagen dus dan zou ik afgelopen donderdag mijn ei moet hebben maar ik had de laatste keer een cyclus van 30 dagen dus dat is vier dagen verschil.
dan zou mijn ei maandag komen maar het kan er ook middenin zitten.
ik heb op het moment enorme buikpijn dus ik denk dat het eraan gaat komen.
maar we zullen vanavond wel zien.
we houden contact he.
ik klus nou ook gewoon om de dag hoor.
heb gelezen dat gynacologen dat aanraden omdat dan het zaad het beste is.
gr liselotte

hoi liselotte!!
en hoe was je test vandaag?? ik heb op dit moment niet meer heel erge buikpijn   dus misschien is het vandaag toch dan zover??? we zullen zien!!
over twee weken weet ik het ( ha ha ) ben er nu wel geruster bij jij ook?? omdat je nu eigenlijk niet precies weet wanneer je nou   ong moet worden!!   want ik zit altijd over de 28 dagen heen want anders had ik gisteren een pos test moeten hebben!!
ik hoop voor je dat je dadelijk een pos test hebt , en ook al heb ik nu geen testen meer we kunnen toch wel samen blijven buurten!! toch?? wat je nu voelt enz....
 want we moeten als het goed is toch ongeveer dezelfde tijd ong worden ( of niet meer)
ik hoor je snel weer ,( misschien vanavond nog)

groetjes wendy

Hoi Wendy,
ik had vanavond weer een test gedaan en het is zelfs nog lichter dan gisteren.
snap er echt niets meer van.
ik zie wel hoe het afloopt.
heb vandaag wel veel buikpijn gehad en veel slijm.
ook veel pijn in mijn rug.
misschien morgen of maandag wel mijn eisprong.
had ook nog iemand op dit forum gesproken die ook altijd dacht dat ze haar eisprong wist maar een hele late had.
misschien hebben wij dat ook wel.
ik heb tot woensdag testen en dan zou ik hem toch echt wel gehad moeten hebben.
gr liselotte

hoi liselotte, en hoe gaat het daar bij jou?? ik heb vandaag wel buikpijn gehad met vlagen maar was wel pijnlijk!! jij zegt dat je om de dag klust maar is dat alleen in je vruchtbare week of gewoon altijd?? ik moet eerlijk zeggen dat ik er niks meer aan vind om het te doen ( in de klusweek) daarvoor of erna dan gaat het nog wel maar in die week dan weet ik niet maar ik denk omdat hetdan moet!!!! en net als nu heb ik dan weer buikpijn en dan denk ja ik zal wel weer ong worden!! want anders hoef ik nou geen buikpijn te hebben! toch?? maar we moeten toch gewoon afwachte eerder weten we het toch niet!! erg genoeg!!
ik ben beniewd wanneer je een pos test in handen heb!!!! spannend!!
tot straks doei doei

Hoi Wendy,
met om de dag klussen bedoel ik in mijn vruchtbare week,
en ik snap wat je bedoelt met geen zin hebben in je vruchtbare week want dat heb ik ook.
ik heb normaal hele erge buikpijn tijdens mijn eisprong en dat had ik ook al vanaf donderdag maar nu niet meer.
ben benieuwd of ik mijn ei nog kan vinden.
en anders zie ik wel weer.
ik had gelezen dat je 14 dagen na je ei ongi word maar is dit wel altijd het geval?
het rotte is dat ik 12 april of 16 april mijn nod dag heb maar weet het niet precies.
als ik uitga van mijn normale cyclus zou het 12 april zijn maar als ik uitga van mijn laatste cyclus dan zou het 16 april zijn.
maar nu hebben we 12 april een vrijgezellenfeest en als ik het dan nog niet ben wil ik eigenlijk niet drinken.
maar dat zal wel opvallen natuurlijk.
ik heb besloten om dan als ik dan nog niet ongi ben alvast een test te doen.
je weet maar nooit!
wanneer had jij nou je nod dag?
Gr liselotte

hoi hoi , ik mijn NOD als het goed is 12 april ?? bij een cyclus van 28 dagen??
maar ik heb gezegd dat ik als ik nog niet ong ben dat ik zondag een test doe!! dat is dan 15 april nou dan heb een cyclus van 31 dagen gehad anders!!! ik heb ook veel verjaardagen, 11, 13 , 14 april!! maar ik drink gewoon niet en als ze iets vragen zeg ik gewoon dat ik buikpijn heb, heb ik wel vaker!! komt wel goed uit!!
misschien een domme vraag maar heb jij ook na gemeenschap , dat je bloed verliest?? ik wel, niet iedere keer maar helemaal als ik in de klusweek zit?? ik weet niet waar het vandaan komt??
en ik heb ook nog eens na zitten denken over die ovutesten , dat die nog steeds niet pos waren, maar ik heb ook een zware blaasontsteking en daar heb ik wel medicinen voor gekregen maar die krijg ik niet weg , dus heb ik ze ook niet ingenomen!! misschien dat ik teveel bacterien in mijn urine heb zitten dat daarom de test iedere keer neg is??
we zullen zien ......
had je nou net ook getest of nog niet ??
anders hoor ik het nog wel,
groetjes   wendy

Terug
Bovenaan