liselotte!!

Hoi irr,
wat lief van je dat je onze berichtjes hebt gelezen.
ik hoop ook voor wendy dat ze zwanger is.
ik ben inmiddels al drie maanden zwanger en we babbelen al zo lang met elkaar en zij is ook al veel langer bezig dan ik dus ze verdient het echt wel.
ik hoop dat je snel zwanger zult zijn.
gr lisette

hoi lieve meid, ik heb vanmiddag getest en helaas weer neg!!
maar ik ben nu nog niet ong?? morgen ben ik 5 dagen overtijd?? ik zal blij zijn als het dinsdag is dan moet ik naar de gyn, en dan wil echt meer weten deze keer want zo ga ik er echt aan onder door!maar misschien wordt ik morgen nog wel ong zoals altijd ik wordt altijd op zondag ong! ongelooflijk maar echt waar,
hoe gaat het nu verder met je??
sorry dat ik je zolang heb laten wachten maar ik heb het weer kei druk gehad vandaag,ben nu pas weer thuis en ik had echt zoiets van ik moet jou nog effe iets laten weten want jij zit natuurlijk ook in spanning!
maar ja we wachten gewoon weer af, maar ik vind het wel raar dat ik nog steeds niet ong ben geworden??
ik ga nu lekker slapen, ik was vanmorgen kei vroeg op door de spanningen en nu weet ik dat het toch weer niet zo is dus kan ik weer gewoon lekker gaan slapen zonder spanningen!
nou meid welterusten.
en tot morgen,
xxx wendy

Echt shit voor je meid.
Ik hoop dat de rd alsnog wegblijven en dat je nog een positieve test in handen zult hebben.
Je hebt wel met middag urine gestest en die is niet zo geconcentreerd.
Hoop dat je dinsdag wat meer weet.
Ik had ons oude onderwerp nog opgezocht.
Van ons en iris om te kijken wat voor klachten ik had net voor ik teste.
Had er echt een goede hoop in deze keer.
Heb je het nog gezien?
Zal hem nog eens omhoog zetten.
Gr lisette

hoi hoi, ja ik heb hem gezien, maar toen jij teste was hij wel meteen pos??
maar ik heb toch altijd zoveel last van infecties, nu heb ik zoiets van misschien dat het ook daar aan kan liggen   dat ik niet pos test, want ik ben nu nog niet ong??? ik wacht gewoon tot dinsdag af en dan hoor ik wel hoe of wat?? dan ben ik 7 dagen overtijd? maar ik kan me nog wel herrineren , van toen ik zwanger was van ons joelle, dat ik toen een week later testte en dat ik toen een heeeeeeeeeel licht streepje had , en dat was na een dag of 8 want ik heb het toen nog aan een vreemde laten kijken om zeker te weten dat er wel een llicht streepje stond, omdat wij zelf twijfelde,ik heb nu wel iedere keer als ik naar de wc ga, dat ik kijk want ik denk dan ja nu zal het er wel zijn , maar tot nu toe nog niks?
ik vind het allemaal maar raar,
ik laat je vanavond of anders morgen nog even iets weten,
xxx wendy

He wendy,
das eigenlijk wel goed nieuws dat je nog steeds niet ongi bent.
ik hoop dat het ook zo blijft.
ik moet dinsdag naar de vk en jij naar het ziekenhuis.
dat we allebei maar gewoon maar goed nieuws zullen hebben.
als je zwanger bent zien ze dat toch wel op de echo.
is toch nog wel goed nieuws misschien.
gr lisette

hoi meissie, nog niet ong??????
ik snap er geen hol meer van ik heb ook geen buikpijn meer,?
ik ga morgen de gyn bellen ofdat ik morgen kan komen omdat emille morgen wel vrij is maar dinsdag niet en anders ga ik dinsdag met ons mam, maakt op zich ook niks uit, maar emille wil anders graag mee,
dus morgen even bellen,
jij zal wel heel goed nieuws hebben dinsdag alles gaat toch goed bij jou?? alleen dan krijg je wel heel mooi bericht he , als je hoort en ziet dat alles goed is!
ik hoop echt dat het gewoon wat later ingenesteld is en dat ik daarom nog niet pos getest heb??
ik hou moed!!
tot morgen ,
xxx wendy

Hoi Wendy,
das heel goed nieuws.
ik hoop dat je vandaag kunt komen.
dan kan je man lekker mee.
dat is ook wel fijn.
ben echt benieuwd.
welke test had je gebruikt?
sommige testen zijn wat gevoeliger dan anderen.
ik had s'middags de kruidvat test.
je hebt ook met middagurine getest dus dat is misschien niet zo goed geweest.
o ik hoop het zo voor je.
ja ik moet morgen naar de vk maar ik zal blij zijn dat ik het hartje zal horen.
ik ben zo zenuwachtig he.
de laatste keer dat ik leven zag was met de acht weken echo.
je haalt je ook van alles in je hoofd.
je leest hier af en toe van die rare dingen.
ik ga nu werken en ben vanmiddag vrij want mijn dochtertje heeft een optreden op school
speciaal voor de moeders die altijd helpen op school en daar zit ik ook bij.
hoor je vanavond of vanmiddag en ik hoop met geweldig nieuws.
gr lisette

Hoi Wendy.
Weet je al wat meer?
Hoop dat je nog geen rd hebt.
Gr Lisette

Terug
Bovenaan