liselotte!!

hoi hoi, hier nog geen veranderingen, nog steeds wat buikpijn??
nog 1 dag afwachetn en dan zaterdag mag ik eindelijk gaan testen ben zo bang, snap je dat??
maar mijn man zegt , je moet het ook van de andere kant bekijken al shet nu niet zo is dan gaan we toch in ieder geval weer naar de gyn toe en dan is er wel weer een ander plan, hij bedoelt we worden niet zomaar naar huis gestuurd en we moeten het maar weer uitzoeken en afwachten allemaal, en ik weet hij heeft ook wel gelijk maar toch zou ik het wel heel leuk vinden al shet nu dan eindelijk zover is!! een mooier kado kan ik ons pap niet geven voor vaderdag zondag!!
maar nog even een dag door bijten, ik kijk iedere keer in de wcpot, om te kijken of er geen rode draadjes mee vliegen maar tot nu toe nog helemaal niks,maar het kan er in 1 keer zijn vannacht of morgen,
ik had ook nog een andere topic geopend om te kijken of er nog meer meiden nu zo in de stress zitten,ik had gezien dat je ook gereageerd had, leuk,
nou meissie al sik je niet meer hoor werk ze morgen, en tot morgen avond?
xxx wendy
ik hoop dat ik nog steeds goed nieuws heb dan,

Hoi meissie,
ben niet werken want ik barst van de hoofdpijn dus ik heb me ziek gemeld.
ik begrijp precies wat je bedoelt.
je bent bang om te testen maar eigenlijk wil je wel weten waar je aan toe bent.
dat had ik ook iedere keer.
bang om ongi te worden maar ook bang om te testen en dat het dan negatief is en dat je dan alsnog ongi word.
dan kan je maar beter gelijk ongi worden dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
maar het is vrijdag vandaag en zaterdag komt al akelig dichtbij.
is zaterdag je 31e dag dan?
zou idd een geweldig vaderdag kado zijn.
ik hoop het echt voor je.
gr lisette

Hoi meissie,
alles goed?
heb je vandaag nog niet gehoord.
gr lisette

he he , daar ben ik dan, sorry maar ik was gisteren avond pas om 00:00 thuis, was wezen winkelen en daarna met mijn man even wat gaan eten, dus daarom was ik erg laat thuis, maar???? hier nog geen RD te bekennen!! ik heb wel wat rare buikpijn, maar het meeste komt vanuit mijn rug als ik iets heb gedaan?? als ik uit bed kom heb ik echt helemaal nergens geen last van?? ik zit vandaag op mijn 32ste dag, maar ik had zoiets van zal je zien ga ik op de 31ste dag testen is het weer een dag opgeschoven, daarom heb ik nog steeds niet getest goed he!! maar ik ga dadelijk als emille wakker is naar de markt, en als we dan vanmiddag thuis komen dan moet ik bij ons mam een test gaan doen,  ik schijt echt in mijn broek!!
en hoe is het nou bij jou?? nog hoofdpijn??heb je migraine, of heb je ook griep erbij??
weet je wat mijn man gisteren in de auto zei?? als het zou zo is he!! weet je wanneer je dan uitgeteld bent??in februari? heeft hij gewoon uit zitten tellen en maar zeggen dat hij er niet mee bezig is!!wel leuk natuurlijk,
maar ik ga nu naar de bakker en dan hoor ik je vanmiddag wel,
een dikke kus van mij,

Hoi Wendy,
ik hoop het zo voor je.
zou echt geweldig zijn.
klopt dat je in februari uitgerekend bent.
dat had ik ook al zitten berekenen.
maar eigenlijk kan je altijd het beste met ochtendurine testen dat weet je toch?
ach ja het maakt niet uit want ik heb toen smiddags ook nog een test gedaan en had toen ook nog een streepje.
zou het dan echt!!!!!!!!!
leuk dat je man zo meeleeft.
ik hoor je vanmiddag.
gr lisette

Hallo jullie 2!

Ik heb al jullie 126 berichtjes zitten lezen en ik moet zeggen ik ben ook heeeel benieuwd geworden naar depri. Of je zwanger bent of niet!! spannend.
Lieselotte gefeliciteerd met jou zwangerschap!
Ik kom nog maar net kijken, zit in de eerste ronde.

Groetjes Iris

Terug
Bovenaan