liselotte!!

Hoi meid,
hoe is het met je vandaag?
ik hoop dat de rd er nog niet zijn bij je..
gisteren zat je toch op 28 dagen he.
dus dan zit je vrijdag op 31 dagen en dat is je langste cyclus tot nu toe.
ik hoop het zo  voor je.
hier gaat alles goed.
we hebben gisteren een kinderwagen gekocht via marktplaats.
een quinny buzz.
hij staat hier nu in de kamer en dat is toch wel raar hoor.
dinsdag moet ik naar de vk en krijg ik het hartje te horen.
zal blij zijn ook want ik wil nu ook wel een wat horen v an die kleine.
ik hoor je nog wel en ik hoop met goed nieuws.
gr lisette

hoi hoi, ja klopt vrijdag is mijn 31ste dag en dat is het langste, maar omdat ik nu buikpijn heb denk ik steeds van nou dan kom maar hoor, maar mijn moeder zegt ook meid wacht nou nog gewoon af want zolang je nog geen bloed verliest is er ook niks aan de hand! en buikpijn kan altijd,
maar ik voel me zo dubbel, van de ene kant denk ik volgens mij is het toch wel zo, ivm rare verschijnselen, maar van de andere kant wint toch het gevoel van ik wordt weer ong!!
maar in ieder geval er zijn nu nog geen rd te bekennen,
ik zit ook te twijfelen van zal ik een test gaan doen maar ik doe het niet ik wacht tot zaterdag want de vorige keer was ik ook blij dat de 31ste dag om was en nog niet ong, maar toen smorgens ben ik toch ong geworden, dus als ik zaterdagmiddag nog niet ong ben ja dan moet ik toch maar eens gaan testen, ik heb mijn week al vol gepland zodat de week een beetje vooruit gaat,
die kinderwagen die jullie gekocht hebben zijn echt gaaf, welke kleuren heb je??
ik had ook een nieuwe kinderwagen gekocht een tijdje geleden   , liep ik toevallig tegen aan, maar heb hem toch maar weer verkocht want ik merkte dat het niet goed was voor mij om al die spullen te hebben, dus maar   weer weg gedaan, en nu wachten we gewoon tot dat ik zwanger ben en ook rond de 20 weken zit ivm de uitgebreide echo in maastricht die ik dan krijg en dan bijna zeker weet dat alles goed is, want zeker weten doe je dat natuurlijk nooit,
en dan weten we ook het geslacht dus kunnen we een beetje naar rose of blauw gaan kijken haha ,
en ga je vanmiddag nog wat leuks doen? ik ga met ons joelle naar de speeltuin, komen nog meer vriendinnen naar toe met hun kinderen kunnen  ze  lekker uitwaaien, en dan vanavond eten , bad en weer naar bed, wat een leven hebben die  kinderen toch he!!
nou heb ik weer mijn hart even gelucht , kan ik er weer even tegen aan,ha ha
tot straks ,
xxx wendy  

hoi meissie, hoe is ie daar,
hier nog steeds niks maar ja nog 2 dagen afwachten en dan zullen we zien,
ik heb nog   1 vraagje,
kan je uitleggen wat voor buikpijn je had, branderig gevoel of echte buikpijn net alsof je ong moet worden,
ik heb zulk raar gevoel in mijn buik, dat ik toch een beetje begin te twijfelen of het inderdaad wel komt door ongpijnen,
ik hoop dat ik je vanavond hoor,
xx wendy

PS , maar ik durf   toch nog niet te testen, wil echt wachten tot zaterdag, ben zo bang om weer teleurgesteld te worden,
dus ik moet nog effe door bijten,
xx wendy

Hoi meissie,
ja ik kan dat gevoel niet precies meer beschrijven maar het was achteraf gezien toch wel bijna hetzelfde als ongi pijn gevoel.
ik weet wel dat net voor mijn nod dag de pijn niet meer zo heftig was.
en dat is met mijn ongi pijn wel altijd het geval.
dat was eigenlijk het enige verschil.
ik zou ook nog niet testen als ik jou was al zou ik het natuurlijk wel willen weten nu haha.
ik heb wel op mijn nod dag getest omdat ik een paar dagen later een vrijgezellenfeest had en ik wilde weten of ik gewoon kon drinken.
ik had echt niet het gevoel dat het toen raak was.
was eigenlijk flink sjachrijnig omdat ik dacht dat het weer niets was.
en nu zit ik hier en ben ik al drie maanden zwanger.
het is allemaal zo onwerkelijk als je dan daadwerkelijk zwanger bent.
kan het af en toe nog steeds niet geloven.
we hebben de black reflection van de quinny buzz genomen.
die vonden we allebei het mooiste en die gaan  het hardst weg als je ze weer wilt verkopen op marktplaats.
nu zijn we nog op zoek naar de maxi cosi die erbij hoort en die willen we ook van dezelfde kleur.
ik ben er zo blij mee dat kun je niet geloven.
en mijn vriend die een paar jaar geleden nog geen tweede wilde is nu nog enthousiaster dan ik.
dat doet me wel zo goed.
maar laat je man nog maar lekker van de sex genieten want als het zo moet zijn dat je zwanger zou zijn dan is het gedaan met de pret voor hem
in ieder geval is dat bij ons nu wel zo.
ik ben zo enorm moe de laatste weken dat het er gewoon niet meer van komt.
mijn vriend begrijpt dat wel en dat is wel fijn.
als ik mijn bed zie dan slaap ik al.
maar het is voor een heel goed doel en over een paar weken zal ik wel weer wat fitter zijn.
ik hoop dat je rd vandaag en morgen niet komen en dat je van het weekend met spetterend nieuws zult komen.
dat zou echt geweldig zijn.
gr lisette

hoi hoi , ja ik hoop ook echt dat ze weg blijven maar kan de spanning nu al bijna niet meer aan, ik heb koppijn en ben zelfs gewoon misselijk van de spanning!!
ik kijk de dagen weg,
wel fijn he dat je vriend zo met je mee leeft, mijn man heeft nu ook wel zoiets van hoe lang gaat het nog duren he!!
hij vraagt nu elke dag en heb je al buikpijn?? hij zegt ook ik denk dat het zo is maar ja hij weet net als ik dat we gewoon moeten afwachten,
hij zei zondagavond tegen me ,  toen ik zo aan het huilen was, ik zag het gewoon effe niet meer zitten allemaal,
dat ik  anders moest bellen naar berlicum, weet je wel die paragnost, hij zei dat we dat ook nog konden proberen na de gyn dinsdag, echt fijn dat hij nu  eindelijk ook begint te praten over hoe hij erover denkt en voelt,
die kinderwagen die julllie hebben gekocht is kei gaaf . mijn vriendin heeft hem ook in de kleuren lime groen met dat zeeblauw, loopt ook heel fijn!!
mijn man zegt nu wel eens voor de gein tegen vrienden , dat hij het niet erg vind dat het zolang duurt want nu mag hij nog , en als het eenmaal zover is dan is het afgelopen met de pret ha ha !!
ik vind het nog wel fijn alleen in die klus week dan zou ik het liefste iedere dag gaan slapen!! bah gewoon omdat het moet!!
nou meissie, nog een fijne avond en als ik je niet meer hoor dan tot morgen,
xxx wendy

Hoi Wendy,
hoe is het vandaag met je?
ik hoop dat het nog steeds goed gaat.
hier alles goed hoor.
gr lisette

hoi hoi, hier nog hetzelfde, geen rode duivels maar wel buikpijn en rugpijn, dus zal echt wel vandaag of morgen ong worden,zulk gevoel heb ik,
ik ga vanavond die paragnost bellen om een afspraak te maken, kan het altijd proberen,
ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de gyn dinsdag te vertellen heeft, maar ja heeft geen nut om te bellen en om te vragen of dat ik morgen al mag komen , die paar dagen maakt nou ook niks meer uit,als ze komen komen ze toch wel,
ik ga nu lekker mijn huis poetsen kan ik mijn gedachten even verzetten,
en dan vanmiddag als ons joelle weer naar school is dan ga ik lekker effe koffie drinken bij ons mam, en dan zit de dag er weer bijna op ( gelukkig) , dan nog 1 te gaan!!
wat een zenuwslopende dagen!!
maar het zonnetje schijnt dus we blijven lachen, ha ha ha ,
nou meid misschien tot vanmiddag en anders vanavond,
xxx wendy

Terug
Bovenaan