hoi hoi, ik heb gisteren de uitslag van mijn bloed binnen gekregen, ik kom ijzer tekort, en nu moet ik staal pillen in gaan nemen en dan moet het weer op peil komen!!
als het goed is moet ik morgen ong worden ?? ik denk het wel want ik heb nu wel zulke buikpijn en rugpijn dat ik eigenlijk de rode duivels wel aan voel komen!! ik heb nog steeds gedacht van ja het is raak maar nu begin ik toch echt te twijfelen?? maar als ik nou een dezer dagen ong wordt dan wil ik van de week toch effe naar de dokter gaan voor een nieuwe verwijskaart voor de gyn want ik wordt zo echt gek!!!!!!!!!!!!! er kan intussen ook iets in mijn buik gebeuren en dat ik daarom maar niet aantel, ik wacht het af tot woensdag en ben ik dan nog niet ong dan ga ik testen maar ik weet eigenlijk zeker dat ik niet hoef te testen, en als ik ong ben geworden ga ik een afspraak maken bij de HA want zo kan ik echt niet langer meer, ik draai zo door, iedereen wordt maar zwanger, terwijl ze er niet mee bezig waren!!!! want ze hoefden het niet eens perse nu, ( want ze hadden een nieuw huis gekocht ) en nu kwam het eigenlijk niet goed uit!!!!! daar kan ik zo kwaad om worden, wij hebben alles in orde willen kei graag een klein hummeltje erbij en bij ons wil het dan maar niet lukken!!!
daar wordt ik echt schijtziek van, sorry maar ben vandaag echt chaggie , komt denk ik omdat ik nu dus weer zulke pijn krijg net als ik ong moet worden daarom.
maar we zullen zien wat er deze week gaat gebeuren!!
hoe is het met jou afgelopen bij de ha , had je je urine nog weg gebracht?? of moet je op de uitslag wachten?? ik nooit, krijg hem altijd meteen , misschien is het bij jullie anders, ik hoop snel iets van je te horen,
xx wendy